Jump to content

gta san start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier heb ik niet zoveel aan.

Start hij helemaal niet op, of krijg je eerst wel wat te zien, en slaat hij daarna af?

Wat je in ieder geval altijd kunt doen is San Andreas opnieuw installeren.

Succes daarmee. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heb je nu twee topics lopen over hetzelfde probleem.. Die andere heet ''help'' volgens mij.

Daarin vertelde je dat je windows opnieuw had geinstalleerd in verband met een virus...

Of is dit een ander probleem? Ik kan me natuurlijk vergissen....

Als het nog steeds hetzelfde probleem is dan moet je gewoon even systeemherstel doen. Van voor dat het virus erop stond uiteraard..

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
gta san start niet op

Vreemd. Ik weet dat hij het een lange tijd hebt gedaan. Misschien is de snelkopeling wel stuk, probeer het spel eens te starten via:

Start > Alle programma's > Rockstar Games > GTA San Andreas > Klik je op het icoon.

Je kunt ook de DVD er eens indoen als je de PC al aanstaat. Dan krijg je een autorun en kun je hem misschien zo laden. Als ik zo zie dat je een virus hebt gehad, zou ik zeker weten je hele computer een laten na gaan door de virusscanner. Ook zou je kunnen proberen alle spyware te verwijderen.

De DVD eens heel goed schoonmaken wil ook wel eens werken. Spoel hem goed af onder de kraan en droog hem af met een zacht doekje.

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat het aan een virus zal liggen.. ik zou hem net zoals Ruurd zei hem even schoonmaken, dat doet vaak wonderen. Maar hij geeft niks aan? Je kan ook even alle mods uit je gta verwijderen (als je die er in hebt)

Succes.

EDIT: Ik zie vaak dat je 2 ongeveer dezelfde topics opent.. dat heeft niet zo veel zin.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Heb je 2 Adressen op GTA Forum ???

Je mag er maar 1 hebben, maar als het dan toch is opgelost wat was er misgelopen ?

Geplaatst:

Zijn de waarden voor sa wel goed genoeg voor je gta sa? Of heb je hem op de ps2 of zo want de waarden zijn belangrijk. Ik denk dat het aan de 3d kaart ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...