RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Zou iemand voor een kennis van mij een mooi Logo/Sticker ontwerp willen maken? Deze jongen is helemaal gek van Metallica en heeft recentelijk een nieuwe gitaar gekregen, en wil hij een mooi logo op zijn gitaar hebben.. Dus ik dacht, hier zitten zoveel PS talenten, misschien wil iemand hier dit wel doen... Nou wil hij graag een een mooie sticker laten drukken met deze render: De ninjaster van Metallica.. De maat is goed, dat hoeft niet veranderd te worden. Hier wat ideeen: Een ronde sticker, waarbij het lijkt alsof die ster weggegooid wordt, weet je met dat draaiende snelheideffect. Een vierkante sticker, waar de ster schuin op staat, met een grauw/grijze achtergrond. Er hoeft geen enkele tekst op. Het is de bedoeling dat hij het logo bij een drukker op stickerpapier wil laten drukken.. Ook namens hem, alvast hardstikke bedankt. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Eventjes omhooggebumpt . Het is intussen meer als een week geleden dat ik dit geplaatst heb.. Is er helemaal niemand die dit voor mij wilt maken? Reageren
Achille Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) http://img217.imageshack.us/img217/6075/ve...ronaldvc5op.jpg Hier, heb em gewijzigd volgens je PB Bewerkt: 8 februari 2006 door Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.