Jump to content

huh~!?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sa illegaal dan heb ik hem geinstaleert en staart er worng disc ofzo:S ikke niet snappe. kan iemand me helpen

Geplaatst:
ik heb sa illegaal dan heb ik hem geinstaleert en staart er worng disc ofzo:S ikke niet snappe. kan iemand me helpen

We mogen je niet helpen met illegale zaken...

Geplaatst:

hijs ook uit winkel maar snap nisk van een klote pc stat er wrong disc ofzo ik moet hem ergens anders zette ofzo?

Geplaatst:

Een illigale versie uit de winkel........

Koop een originele en je bent van het gedonder af...

Ik mag het niet zeggen maar doe het toch, slot?

>>> Door GTA-Sheep: Dat mag inderdaad niet......maar ik doe het desalnietemin toch<<<

Geplaatst:

Als je een spel koopt uit de winkel, dan is het legaal. Niet illegaal zoals jij het zegt. Illegaal is wanneer je het spel download... Maar daar moeten we nu eenmaal over zwijgen. :sst:

Sheep kan je het topic gewoon weer opendoen, want volgens mij is dit een misverstand. Ofwel is vrolijk aan het liegen. :puh:

Geplaatst:

Oke....er was dus een misverstand. De DVD in kwestie is zojuist vanaf de planken bij Bart Smit gekomen en zorgt nu voor de computerproblemen. Dit topic derhalve heropend en de tweede geheel verwijderd.

U kunt allen uw mouwen opstropen en heer Vrolijk de helpende hand bieden :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor het misverstand Vrolijk...

Je hebt twee dvd's, als het spel geinstalleerd en je wilt het spelen moet je de play-dvd in je computer drukken. Dan moet het gewoon werken...

EDIT. :bonk: Manman, ik moet leren dingen uit elkaar te houden, VC en SA, het lijkt allemaal op elkaar. Little Mister, I stand corrected..

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)

Uhhh, SA heeft maar 1 DVD?

Maar ik zou het gewoon nog een keer installeren en kijken als het dan wel werkt.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Idd, maar ik kan je gerust zeggen dat het niet aan je DVD ligt. Mijn broer heeft hetzelfde probleem op zijn laptop met mijn SA-DVD, terwijl hij op mijn computer zonder problemen werkt. Probeer het dus eens bij iemand anders te installeren, want volgens mij ligt het probleem bij je DVD-speler...

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid:

Legaal: Aangekocht bij een winkel of andere aanbieder.

Illegaal: Kopie van een game, film ect.

Moved naar Hardware problemens

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...