Vrolijk Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb sa illegaal dan heb ik hem geinstaleert en staart er worng disc ofzo:S ikke niet snappe. kan iemand me helpen Reageren
tjah77 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb sa illegaal dan heb ik hem geinstaleert en staart er worng disc ofzo:S ikke niet snappe. kan iemand me helpen We mogen je niet helpen met illegale zaken... Reageren
Vrolijk Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 hijs ook uit winkel maar snap nisk van een klote pc stat er wrong disc ofzo ik moet hem ergens anders zette ofzo? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Een illigale versie uit de winkel........ Koop een originele en je bent van het gedonder af... Ik mag het niet zeggen maar doe het toch, slot? >>> Door GTA-Sheep: Dat mag inderdaad niet......maar ik doe het desalnietemin toch<<< Reageren
Vrolijk Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 hijs illegaal das toch uit winkel :S Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Als je een spel koopt uit de winkel, dan is het legaal. Niet illegaal zoals jij het zegt. Illegaal is wanneer je het spel download... Maar daar moeten we nu eenmaal over zwijgen. Sheep kan je het topic gewoon weer opendoen, want volgens mij is dit een misverstand. Ofwel is vrolijk aan het liegen. Reageren
Vrolijk Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 thnx .. Hij was uit winkel hoe heet dat dan? maar ksnap niks van die ... pc Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Oke....er was dus een misverstand. De DVD in kwestie is zojuist vanaf de planken bij Bart Smit gekomen en zorgt nu voor de computerproblemen. Dit topic derhalve heropend en de tweede geheel verwijderd. U kunt allen uw mouwen opstropen en heer Vrolijk de helpende hand bieden Reageren
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Sorry voor het misverstand Vrolijk... Je hebt twee dvd's, als het spel geinstalleerd en je wilt het spelen moet je de play-dvd in je computer drukken. Dan moet het gewoon werken... EDIT. Manman, ik moet leren dingen uit elkaar te houden, VC en SA, het lijkt allemaal op elkaar. Little Mister, I stand corrected.. Bewerkt: 31 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Little Mister Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Uhhh, SA heeft maar 1 DVD? Maar ik zou het gewoon nog een keer installeren en kijken als het dan wel werkt. Bewerkt: 31 januari 2006 door Little Mister Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Idd, maar ik kan je gerust zeggen dat het niet aan je DVD ligt. Mijn broer heeft hetzelfde probleem op zijn laptop met mijn SA-DVD, terwijl hij op mijn computer zonder problemen werkt. Probeer het dus eens bij iemand anders te installeren, want volgens mij ligt het probleem bij je DVD-speler... Reageren
Vrolijk Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Er staat: wrong disc. insert please insert the cd/dvd en die zit er in Reageren
Ewoud Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Even voor de duidelijkheid: Legaal: Aangekocht bij een winkel of andere aanbieder. Illegaal: Kopie van een game, film ect. Moved naar Hardware problemens Reageren
gangster007 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) - Bewerkt: 31 januari 2006 door 4ali1 Reageren
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 maar een no cd crack is toch illegaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.