Jump to content

og loc dumper?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,, sorry als er al een topic over is maar k heb niks kunne vinde..

op de radiostation WCTR is een interview met og loc.. daar zegge ze dat og loc ontschuldige mensen heeft vermoord..en later zegt hij ice cold killer...en weer even later zegt ie iest over should I dump you..ofzo iets..

kan het zijn dat hij de lijke inde woestijn heeft gedumpt?

Geplaatst:

Klinkt wel verdacht... maar ik denk niet dat hij dat zou doen.. daar zie ik hem niet voor aan..

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat is niet waar, als je de Introduction DVD hebt gezien zie je dat een paar mensen van de familie Corleone als ik het goed heb (of mensen die voor die familie werken). 2 Mensen dus lijken begraven in de woestijn.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:
Nee dat is niet waar, als je de Introduction DVD hebt gezien zie je dat een paar mensen van de familie Corleone als ik het goed heb (of mensen die voor die familie werken). 2 Mensen dus lijken begraven in de woestijn.

Die mensen zijn gewoone mensen die in Las Venturas wonen want de mafia ziet er in gta Sa er heel anders uit dan die twee mannen en Og Loc zit daar gewoon te zeggen dat hij een gangster is.

Geplaatst:

aan de ene kant denk ik ook dat het niet waar is en dat hiuj gangster probeert te doen..ma hij zegt wel heel vaak het woord dumpen..

Geplaatst:

Hij heeft het waarschijnlijk niet gedaan.. maar meschien weet hij er wel van.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

niet ver van area 69 tussen area en je airport

zie topic:klik

of men snelle zelfgemaakte kaart (lokatie niet erg precies aangeduid ongeveer in de buurt):klik

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Ja daar is de lokatie!

Als je er voorbij gaat zie je een wagen en daar liggen de zakken in een put!.

Geplaatst:

Nu we het toch over die 'introduction' dvd hebben: Hoe kun je dat ding nou eigenlijk krijgen?

Ik denk iig niet dat og loc die lijken gedumpt heeft.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...