anma Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hee,, sorry als er al een topic over is maar k heb niks kunne vinde.. op de radiostation WCTR is een interview met og loc.. daar zegge ze dat og loc ontschuldige mensen heeft vermoord..en later zegt hij ice cold killer...en weer even later zegt ie iest over should I dump you..ofzo iets.. kan het zijn dat hij de lijke inde woestijn heeft gedumpt?
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Klinkt wel verdacht... maar ik denk niet dat hij dat zou doen.. daar zie ik hem niet voor aan..
Little Mister Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Nee dat is niet waar, als je de Introduction DVD hebt gezien zie je dat een paar mensen van de familie Corleone als ik het goed heb (of mensen die voor die familie werken). 2 Mensen dus lijken begraven in de woestijn. Bewerkt: 31 januari 2006 door Little Mister
S.W.A.T. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Nee dat is niet waar, als je de Introduction DVD hebt gezien zie je dat een paar mensen van de familie Corleone als ik het goed heb (of mensen die voor die familie werken). 2 Mensen dus lijken begraven in de woestijn. Die mensen zijn gewoone mensen die in Las Venturas wonen want de mafia ziet er in gta Sa er heel anders uit dan die twee mannen en Og Loc zit daar gewoon te zeggen dat hij een gangster is.
anma Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 aan de ene kant denk ik ook dat het niet waar is en dat hiuj gangster probeert te doen..ma hij zegt wel heel vaak het woord dumpen..
S.W.A.T. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Dat klopt maar Og Loc doet heel erg macho.
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Hij heeft het waarschijnlijk niet gedaan.. maar meschien weet hij er wel van.
jay-7 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 waar liggen die lijken dan precies..?
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) niet ver van area 69 tussen area en je airport zie topic:klik of men snelle zelfgemaakte kaart (lokatie niet erg precies aangeduid ongeveer in de buurt):klik Bewerkt: 11 februari 2006 door svenie
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ja daar is de lokatie! Als je er voorbij gaat zie je een wagen en daar liggen de zakken in een put!.
Flying Dutchman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Nu we het toch over die 'introduction' dvd hebben: Hoe kun je dat ding nou eigenlijk krijgen? Ik denk iig niet dat og loc die lijken gedumpt heeft.
iman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ik denk wel dat hij die lijken heeft gedumpt zoiets verwacht je altijd van hem.
Recommended Posts