::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Ik vind het zo vreemd he, Je schiet iemand neer, jat zijn geld en gaat weg. Maar die mensen blijven gewoon liggen tot er een ambulance aankomt. 2X drukken en hij staat gewoon weer op. Maar als Tommy dood gaat start je bij een ziekenhuis! Beetje vreemd niet!! The hawk Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Tegen de tijd dat tommy 'dood' is (wasted, dus), heeft 'ie ook wel heel wat meer te verduren gekregen dan wanneer zo'n voetganger 'dood' is. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 :lol: HAHAHAHA :lol: Ja dat klopt wel ja!! The Hawk PS:Maar misschien heeft zo'n voetganger ook wel iets meegemaakt. Reageren
The Godfather Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 nou niet in VC hoor :rolleyes: die voetgangers daar doen geen fluit Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Misschien dat iemand iets kan maken dat ze wel iets doen. Biojvoorbeeld:Iets jatten ofzo? The Hawk Reageren
joep Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 maar als ik met een bazouka op een voetganger schiet zou hij toch eigenlijk dood moeten zijn <_< als de politie op tommy zou shieten met een bazouka dan zou hij ook dood zijn Reageren
Timovich Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Niet egt realistisch allemaal 'k denk dat SanAndreas beter wordt... Reageren
Ironfist Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 in de peds.dat file staat het gedrag van iedere voetganger soort je kan ze agressief maken enzo en in de main.scm staat er vast ook of ze wapens hebben handig? Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Niet egt realistisch allemaal 'k denk dat SanAndreas beter wordt... Jij wilt dat Carl echt dood is als hij afgeschoten wordt? Dan wordt het lastig om GTA SA uit te spelen, lijkt me :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 in de peds.dat file staat het gedrag van iedere voetganger soortje kan ze agressief maken enzo en in de main.scm staat er vast ook of ze wapens hebben handig? Best handig alleen dit kan ook gewoon met codes... Echt cheaten is het niet alleen lol B) Jij wilt dat Carl echt dood is als hij afgeschoten wordt? Dan wordt het lastig om GTA SA uit te spelen, lijkt me Nee ik bedoel eigelijk dat de voetgangers wat realistischer zijn... Dus niet dat ze met een ambulance komen en 2x drukken en iemand leeft weer maar dat ze egt worden meegenomen net als je een missie doet met de ambulance dan breng je ze ook naar het ziekenhuis Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Het is ook zo dat als je cheat je Criminal Rating lager gaat. The Hawk Reageren
Thabit Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Misschien dat iemand iets kan maken dat ze wel iets doen.Biojvoorbeeld:Iets jatten ofzo? The Hawk In Vice City zijn er wel dieven die auto's jatten hoor! Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Ja, maar dat zijn alleen maar van die jochies in die bruine pakken!!! En je vind ze ook niet overal. Dus zoveel maakt dat niet uit. The Hawk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.