brbgtaplayer Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 er schijnt een skin voor vc te zijn dat tommy een zwembroek aan heeft. heeft iemand die skin??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Zelf heb ik er nog niet van gehoord. Maar misschien kan je hem ===>HIER<=== vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 nee, ik zie hem daar niet. volgens mij is het ook niet van een nederlandse site. ik heb hem een keer op een screenshot gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Tja, dan zou ik hem gewoon via Google proberen te zoeken.. Moet toch wel te vinden zijn op die manier..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Je kunt ook zelf een eigen skin maken Ik zoek wel ff op waar Edit: Rockstar Games/GTA Vice City/Skins en kopieer dan de gewone skin van tommy en dan kun je hem bewerken Bewerkt: 31 januari 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Als je deze bedoelt:... ...kun je hem hier downloaden. Let wel op dat ik deze mod niet zelf gemaakt heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) thanks!!!!!!!! het is niet die ik bedoelde, maar dat boeit nie Bewerkt: 8 februari 2006 door brbgtaplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Wel een zalige skin. Hij ziet er zo bloot uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 hoe bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Over wie heb je het maar de skin is wel mooi ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.