Wazuup Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Onderwerp: Fantasy Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk AUB geen pro want dit is me tweede battle en ik ben pas net bezig met Photoshop. Greetz Wazuup
-Matthijs- Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ja ik wil wel, mijn andere is net afgelopen. Maar wat bedoel je met ''Fantasy'' is dat van een bepaald spel, of gewoon een plaatje erover?
Juice Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Fantasy kan vanalles zijn. De game Final Fantasy, maar ook feeen, weerwolven, elven, monsters. Dat is allemaal Fantasie. Bewerkt: 1 februari 2006 door Juice
Wazuup Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Ik bedoel niet Final Fantasy ofzo (mag natuurlijk wel), maar gewoon iets met fantasie, dus wat niet in deze wereld is. Weet ik veel, kabouters ofzo Lever hem maar in als je klaar bent. Greetz Wazuup Edit: Precies Juice Bewerkt: 1 februari 2006 door Wazuup
Wazuup Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Zou je hem aub voor morgen 6 uur kunnen posten? Bewerkt: 2 februari 2006 door Wazuup
-Niels- Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Als megalid kan ik je ook op een klein foutje wijzen! Dit kun je PB'en, en je hoefde niet te dubbelposten.....
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Hier is hij: (eindelijk) Echt tevreden ben ik niet maar goed.. Bewerkt: 4 februari 2006 door -Matthijs-
Wazuup Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Oei een moeilijke. Wazuup Zouden jullie mijn plaatje aub 30 seconden willen laten laden? -Matthijs- Stemmen t/m 6 Januari 17.00u Succes! Bewerkt: 4 februari 2006 door Wazuup
SamShine Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wazuup, vanaf een van de eerste signature's die ik van je zag ben je heel erg vooruit gegaan(als ik dat mag zeggen). Maar je moet nog wel aan je achtergrond werken. Die van -mathijs- is op alle punten goed afgewerkt (vind ik). Stem: -mathijs-
Dizzee Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 mijn stem gaat naar -Matthijs- Wazuup: Ik weet dat je een beginner bent, en je doet het zeker niet slecht. Alleen is jouw sig een beetje simpel (dan kijk ik niet naar de animatie, die is opzicht wel leuk) Ook de tekst past er echt niet bij. Je had je sig ook wat meer kleur kunnen geven. Bij -matthijs- is alles een goed geheel en past bij elkaar. Vergeet de volgende keer wel niet je plaatje meer in te blenden.
Eli R Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ik stem matthijs, ten eerste omdat er een spellingsfout(fouten misschien maar ik stopte al na live) in de sig van Wazuup zit, en ik vind zijn tekst ook niet zo heel mooi, te rood denk ik. Maar die van Wazuup heeft iniedergeval meer minpuntjes als die van Matthijs, dus: Mathijs +1 Bewerkt: 6 februari 2006 door Eli R
-Niels- Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Yup...Matthijs! Wazuup...je signature is ietwat te simpel, rare background. Matthijs heeft er wat meer tijd ingestoken! Stem: Matthijs
Wazuup Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Oke, er mag niet meer gestemd worden. Gefeliciteerd -Matthijs- Edit: door .Levi. Pb ontvangen. Winnaar -Matthijs- + 1 punt. Topic closed.
Recommended Posts