Mazzeltje Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) Ik speel op het moment DragonBall Z Budokai 3. Alleen heb ik een vraag aan iemand. Ik wil heel graag Super Saiyen 4 worden. Maar ik weet niet hoe ik dat kan worden. Alles wat ik op internet lees word ik ook niet wijzer van, helaas. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt. Bewerkt: 8 november 2005 door Mazzeltje Reageren
-Richard- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb dit gevonden: als je ssj4 goku wil krijgen moet je het volgende doen( je moet kid buu verslaan met een supper spirit bomb daar voor moet je kioken en ssj in je skill list hebben staan en uiteraart spirit bomb!!!) daarna kan je naar het tournament gaan maar nog niet doen aan de rechter kant van de kleine eilandjes moet je heen gaan om daar ssj4 capsule te vinden Vraag me niet wat ze er mee bedoelen, want ik snap er geen hol van. Hopelijk begrijp jij het beter dan mij en heb je er wat aan. Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb het even gevraagd aan mijn neefje, die grote fan is van Dragonball z games. Je moet dus idd Super spirit bomb doen tegen Kid Buu in de Story Mode. Indiezelfde story mode moet je dan bij de 'islands' een capsule van ss4 vinden, ergens onderaan dicht bij het World Tournament. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb het even gevraagd aan mijn neefje, die grote fan is van Dragonball z games. Je moet dus idd Super spirit bomb doen tegen Kid Buu in de Story Mode. Indiezelfde story mode moet je dan bij de 'islands' een capsule van ss4 vinden, ergens onderaan dicht bij het World Tournament. Als ik Kid Buu heb verslagen met een Spirit bomb stopt de story line. Dan krijg ik een filmpje te zien met alle makers van het spel. Het is mij dus niet echt gelukt. Helaas. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Broly, Goku (SS4), Gogeta, Gogeta (SS4), and Omega Shenron(With Goku): Before looking for Vegeta for the Vegito Fusion in the Buu saga, look for Hercule right near where Buu absorbed Gohan, then a little SW of the red dot you should find Tien, he is unconscious, then just south of him you’ll find Supreme Kai. He will say he feels a larger force then Majin Buu. Go Fuse and fight Buu. During the final fight instead of fighting Kid Buu, Vegeta will say to go find the larger power and defeat it. Beat Broly to get his capsule. After Goten and Trunks will challenge you to a Fusion fight at the world tournament arena as Gotenks Vs. Gogeta. Instead of fighting him, look for ??? to the NE of the world tournament on one of the small islands. There you should get Goku's SS4 capsule. From there head to West city near the bridge. Talk to Bulma about the Dragon radar. After, head to the world tournament and take on Gotenks. After defeating him you get Gogeta’s Capsule and Omega Shenron will show up. Head to Central City. There you will fuse with SS4 Vegeta and get the SS4 Gogeta capsule. Defeat Omega as SS4 Gogeta to get his capsule. You just got 5 of the hardest unlockables in the game on your second time through with Goku. Misschien helpt dit. Ik hoop dat je het begrijpt. Bewerkt: 10 november 2005 door General Lee Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Het is mij gelukt om Super Saiyen 4 te worden. Ook dankzij mijn kameraad. Maar nu heb ik nog een probleem. Ik heb een Action Replay Max. En op Codejunkies.com staan wel allemaal codes. Maar géén 1 van die codes werkt. :s Ik heb al van alles geprobeerd. Ook SaveGame's downloaden van Codejunkies.com werkte helaas ook niet. Weet iemand waarom die Codes niet werken en waar ik eventueel een goede 100% Save Game van dit spel kan vinden? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb even voor je gekeken, maar de mensen daar zeggen dat de codes niet werken, en je krijgt er alleen maar glitches van. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Sorry voor de dubbelpost, maar ik zoek me echt gek naar Uub, maar weet iemand hoe ik die kan krijgen? Alvast bedankt. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Beste, Ik vraag jullie hulp: Ik wil graag Uub krijgen, maar ik zou werkelijk niet weten hoe dat moet. Ze zeggen dat hij er wel inzit, maar hoe kan ik hem dan krijgen? Alvast bedankt. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik wil eerst even zeggen dat General Lee niet 3x heeft dubbelgepost. Ik heb namelijk topics samengevoegt. Maar ik heb dit op internet gevonden. Misschien heb je er wat aan. In order to unlock the reborn Kid Buu, Uub, you must defeat Kid Buu in a special way. In Goku's DU, you must have Super Saiyan, Super Saiyan 2, and Spirit Bomb equipped in Goku's ability tray while fighting Kid Buu. If you meet these requirements, you will be able to perform the Super Spirit Bomb ultimate. You must hit Kid Buu with the Super Spirit Bomb in order to continue the DU and obtain Uub. There are a few requirements in this regard. 1. Super Saiyan, Super Saiyan 2, and Spirit Bomb equipped in Goku's ability tray. 2. You cannot use the Super Spirit Bomb while transformed into a Super Saiyan. Goku's ultimate attack is different if you are Super Saiyan. The attack must be performed while Goku is at his normal state or in Kaioken. 3. You must win the power struggle during the Super Spirit Bomb animation. This can be very difficult to achieve based on the computer's result. If you fulfill all of these requirements, the DU will continue, and you will have a red dot on the map at the World Martial Arts Tournament. Go there, and you will fight against Uub. Defeat him, and he is unlocked in all modes, including DU. http://www.nationalegamingforums.nl/index....T&f=16&t=56054& Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Dus als ik mijn Goku met de volgende dingen verbind: Kaioken Super Saiyan Super Saiyan 2 Spirit Bomb. En ik versla Kid Buu, krijg ik dan Uub? Edit: Ik heb Uub al vrij gespeeld, bedankt voor de hulp Mazzeltje Bewerkt: 1 februari 2006 door General Lee Reageren
gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb super sain gewoon gekocht. in de winkel lag het ineens leggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.