Jump to content

Gta vc is te donker


Koen_92

Recommended Posts

Misschien moet je je scherminstellingen even aanpassen. Ik bedoel die knopjes aan het scherm..

Het kan zijn dat die een beetje te donker staan...

EDIT: Typhoon was me als een razende orkaan voor....

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Als je vind dat je bureaublad normaal licht is en niet te donker en niet te licht ligt het aan VC.Dit kan je in het spel veranderen door : Options -> Display Settings en dan Brightness,als je wilt dat het donkerder word zet het lager,als je wilt dat het lichter word zet het hoger ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iedereen zegt ligt het niet aan het spel.

Als al het bovenstaandeniet werkt:

Sommige oude monitors(CFT) zijn heel donker als ze op hun lichtst staan, dus het kan zijn dat je je monitor zal moeten vervangen.

MVG,

Hitman

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet (CFT) maar CRT. ;) Ik denk niet dat je het hoeft de toen je scherm vervangen. Pruts gewoon even in je instellingen. Men zus haar scherm is 8jaar oud en met donker zijn heeft het geen probleem. Verlaag de hertz ofzo van je scherm. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet (CFT) maar CRT. ;) Ik denk niet dat je het hoeft de toen je scherm vervangen. Pruts gewoon even in je instellingen. Men zus haar scherm is 8jaar oud en met donker zijn heeft het geen probleem. Verlaag de hertz ofzo van je scherm. :)

Whoops, sorry! Typfoutje :puh: .

Iniedergeval heb je schermen van voor 2000, en die zijn niet allemaal zo licht.

Waarschijnlijk heeft je zus een goeie monitor, maar dat is niet altijd het geval.

Ik weet niet of het helpt om het aantel Hertz te verlagen helpt, daar heb ik geen ervaring mee.

Wil je dat toch proberen:

Rechtsklikken op je bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Beeldscherm/monitor of wat er op lijkt.

Wil dit niet werken is het toch een optie een mooi TFT-scherm te halen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt hier voor prog's.

Ik gebruik het zelf bij first person shooters, dan zie ik alles beter.

(ben al zeg ik het zelf een redelijk goede day of defeat gamer):D

Het noemt powerstrip als je het download kan je met

CTRL + + het helderder maken en met CTRL + - terug lager zetten

hier downloaden (als het goed is)

Bewerkt: door zethe
Link to comment
Delen op andere websites

zethe, werkt dit alleen bij gta vc of oowk bij andere games? ik heb er namelijk oowk bij ander games last van:S. Mijn vader heeft op zijn computer zo'n programma van nvidia, waarmee je je beeldscherm kan lichter maken, maar ik heb geen nvidia videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...