Koen_92 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo, Gta VC is te donker, in de nacht zie je bijna niks. Ik heb alles al geprobeerd. Bij opties staat de helderheid ook al op zijn hoogst. Wie kan mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Je kan het op je beeldscherm ook veranderen, meschien helpt dat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Misschien moet je je scherminstellingen even aanpassen. Ik bedoel die knopjes aan het scherm.. Het kan zijn dat die een beetje te donker staan... EDIT: Typhoon was me als een razende orkaan voor.... Bewerkt: 31 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 E staat wat over het beeld bij configuratiescherm en dan naar beeldscherm dan zijn er wat opties en dan kun je je beeld hleder maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Als je vind dat je bureaublad normaal licht is en niet te donker en niet te licht ligt het aan VC.Dit kan je in het spel veranderen door : Options -> Display Settings en dan Brightness,als je wilt dat het donkerder word zet het lager,als je wilt dat het lichter word zet het hoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Zoals iedereen zegt ligt het niet aan het spel. Als al het bovenstaandeniet werkt: Sommige oude monitors(CFT) zijn heel donker als ze op hun lichtst staan, dus het kan zijn dat je je monitor zal moeten vervangen. MVG, Hitman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Het is niet (CFT) maar CRT. Ik denk niet dat je het hoeft de toen je scherm vervangen. Pruts gewoon even in je instellingen. Men zus haar scherm is 8jaar oud en met donker zijn heeft het geen probleem. Verlaag de hertz ofzo van je scherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Het is niet (CFT) maar CRT. Ik denk niet dat je het hoeft de toen je scherm vervangen. Pruts gewoon even in je instellingen. Men zus haar scherm is 8jaar oud en met donker zijn heeft het geen probleem. Verlaag de hertz ofzo van je scherm. Whoops, sorry! Typfoutje . Iniedergeval heb je schermen van voor 2000, en die zijn niet allemaal zo licht. Waarschijnlijk heeft je zus een goeie monitor, maar dat is niet altijd het geval. Ik weet niet of het helpt om het aantel Hertz te verlagen helpt, daar heb ik geen ervaring mee. Wil je dat toch proberen: Rechtsklikken op je bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Beeldscherm/monitor of wat er op lijkt. Wil dit niet werken is het toch een optie een mooi TFT-scherm te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 Mijn monitor staat al op zijn licht, en de brightness in gta vc ook. Is er geen programma om de helderheid te verhogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 Mijn monitor staat al op zijn licht, en de brightness in gta vc ook. Is er geen programma om de helderheid te verhogen? Denk het niet. Heb je het geprobeerd opnieuw te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 Mijn zus haar scherm is van in het jaar 1998. Dan weet ik het niet. En er bestaat daar geen programma voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) je hebt hier voor prog's. Ik gebruik het zelf bij first person shooters, dan zie ik alles beter. (ben al zeg ik het zelf een redelijk goede day of defeat gamer) Het noemt powerstrip als je het download kan je met CTRL + + het helderder maken en met CTRL + - terug lager zetten hier downloaden (als het goed is) Bewerkt: 3 februari 2006 door zethe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shanon Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Je beeldscherm staat (waarschijnlijk) niett goed ingesteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen_92 Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 zethe, werkt dit alleen bij gta vc of oowk bij andere games? ik heb er namelijk oowk bij ander games last van:S. Mijn vader heeft op zijn computer zo'n programma van nvidia, waarmee je je beeldscherm kan lichter maken, maar ik heb geen nvidia videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Ik had vroeger ook last van games die heel donker waren, wat bleek mijn beeldscherm was doorgebrand (ofzo). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.