DEF Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb t spel nu uitgespeelt zonder cheats, en door alle gang wars te doen kome bepaalde gans ook niet meer in het spel voor. daarom kan ik de lowrider tornado ook niet meer krijge is die nog ergens anders in het spel te vinde Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Je moet even op www.wikigta.org kijken daar kan je alle spawnplacen van alle auto's vinden daar zal de tornado ook bij staan. Reageren
DEF Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 heb ik al geke kan m niet vinde Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Hij is er nog wel, hij kan niet uit het spel zijn, ik zou op internet ff een voertuigen kaart opzoeken, of je download een trainer daarmee kan je de tornado wel spawnen. Bewerkt: 31 januari 2006 door Typhoon Reageren
Darth Maul Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 je kan hem spwanen met een trainer weet zo niet welke maar dan kan je hem spawnen. Reageren
DEF Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 heb m op de ps2 dus schiet ook niet egt veel op Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ja dan is dat moeilijk! Je zal een kaart moeten opzoeken op internet die zijn er wel veel. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb t spel nu uitgespeelt zonder cheats, en door alle gang wars te doen kome bepaalde gans ook niet meer in het spel voor. daarom kan ik de lowrider tornado ook niet meer krijge is die nog ergens anders in het spel te vinde Jammer genoeg rijd hij alleen maar rond in de gebieden van de Vagos. Daar zul je hem dus ook alleen maar vinden. Je kunt hem voor de PS2 wel spawnen met Airmax, maar dat weet ik niet zeker. Je moet even op www.wikigta.org kijken daar kan je alle spawnplacen van alle auto's vinden daar zal de tornado ook bij staan. Lantyz is momenteel bezig met alle auto informatie in tabbellen te zetten. Toevallig is Lantyz nu bezig met de Tornado. In die tabbellen kun je zien, waarop hij gebasseert is en waar hij voor komt en in welke GTA (II, III, VC, SA ect..). De Hunter is een goed voorbeeld, deze is al af. Zo komen alle auto's eruit te zien. Voorbeeld Hunter: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Andreas_Hunter Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik kan mss helpen! Ik heb hem wel en zit ook aan de 100% zonder cheats! Ik heb hem gevonden aan het strand santa maria beach hij komt er gewoon! Mss help dit je Reageren
DEF Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik hoop het want na alle gang wars heb ik m nooit meer gezien maar als ik overnieuw begin dan is ie er wel weer Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 bwa gewoon afwachten je komt hem wel tegen! Ik kom de GlennDale nooit tegen :S Alleen de Ghost cars Reageren
Fireman Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Of je haalt meer territorium met de territorium glitch dan komen ze daar ook weer maar dan moet je het wel weer overnemen... Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) gewoon afwachten jongen! Meestal als je ze zoekt vind je ze niet. Je komt hem wel tegen in Los Santos! Hier heb ik hem gevonden! Bewerkt: 1 februari 2006 door zethe Reageren
DEF Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 dan zal het tog maar weer wachten worden Reageren
Darth Maul Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 heo zo wachten er zijn toch al kaartjes waar hij is dus ik dacht niet wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.