VforV Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 PS3 Live? De geruchtenmolen draait wederom op volle toeren. Onderwerp van deze week zijn de online functies van Sony’s PlayStation 3. Official US PlayStation Magazine meldde namelijk dat Sony zou gaan opteren voor een online functie die hetzelfde concept heeft als Xbox Live, met prepaid kaarten dus. Het magazine heeft van een niet nader vernoemde bron vernomen dat Sony van plan is een volledig uitgewerkte PlayStation Network service te ontwikkelen om zo te kunnen concurreren met Microsofts alom toegejuichte online service. Volgens velen zou dit gerucht mogen geloofd worden. Dit naar aanleiding van een onlangs gelanceerde enquête waar Sony de klanten vragen stelde in verband met online dienstverlening. We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen. Bron: www.gamemania.be Ik ben er tegen dat je moet betalen om online te kunnen gamen! Reageren
LucasV Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik hoop echt niet dat je er voor moet betalen! Dan ga ik zeker niet van deze functies gebruik maken. Reageren
Yohan Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Als we met de Playsation 3 tegen een soort gelijke Xbox Live kloon te maken krijgen dan maak ik geen gebruik van deze funtie... Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 betaald zou ik niet echt erg vinden. als het het geld waard is is dat goed Reageren
VforV Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Online gamen is volgens mij nog altijd handiger met een PC. Reageren
SamShine Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik betaal liever één keer voor een draadloos modem. Daarna natuurlijk niet meer, en dat ik dan met mijn modem online kan! Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 PS3 Live? De geruchtenmolen draait wederom op volle toeren. Onderwerp van deze week zijn de online functies van Sony’s PlayStation 3. Official US PlayStation Magazine meldde namelijk dat Sony zou gaan opteren voor een online functie die hetzelfde concept heeft als Xbox Live, met prepaid kaarten dus. Het magazine heeft van een niet nader vernoemde bron vernomen dat Sony van plan is een volledig uitgewerkte PlayStation Network service te ontwikkelen om zo te kunnen concurreren met Microsofts alom toegejuichte online service. Volgens velen zou dit gerucht mogen geloofd worden. Dit naar aanleiding van een onlangs gelanceerde enquête waar Sony de klanten vragen stelde in verband met online dienstverlening. We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen. Bron: www.gamemania.be Ik ben er tegen dat je moet betalen om online te kunnen gamen! Daar geef ik je gelijk in. ,dat vind ik gewoon dom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.