Follow Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik las eens een keer dat ze GTA Liberty City stories nar de playstation 2 wouden brengen, ik weet niet meer waar ik het zag, het kwam zo weer in mijn gedachten...
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Ja GTA lcs komt ook op ps2 uit. Waar je het zou kunnen hebben gezien??? Op elke gamesite, en in de gamemagazines!!! En er is ook het gerucht dat hij eind april zou komen, ze zeiden dat het in het 2de trimester ging komen Bewerkt: 31 januari 2006 door gta-freak2
Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Waarom maak je er een topic over. Dit is compleet nutteloos. Wat wil je met dit topic bereiken een warn ofzo. Het zal me niks verbazen als je een warn krijgt. (niet grof bedoeld)
Dizzee Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Nee, hij zal geen warn krijgen omdat hij een keer de zoekfunctie niet gebruikt heeft. Er bestaat al een topic over en wel hier; klik Zoekfunctie dus mensen! Closed.
Recommended Posts