Volvo-Friesland Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb een Volvo 850 T5 bedoelt voor SA gedownload van een duitse site, alleen hoe instaleer ik hem in SA? En waar kan ik nog meer van zulke auto's vinden? Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Je hebt hier voor een prog. nodig! Ik gebruik SAMI IS te downloaden op gtagames.nl! Het is dan heel simpel het draait zich zelf uit! Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Je kan hem instaleren met SAMI (San Andreas Mod Installer) Zoek maar op gtagames of anders op google. SAMI is wel de makkelijkste manier. Op www.gtagames.nl kan je auto's en andere mods downloaden. Als je op gtagames bent staan op de site ook links naar andere GTA sites daar kan je ook auto's etc downloaden. Of typ in op google gta mods. Dan vindt je ook genoeg. Reageren
Dago58x Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 In Gtagames.nl Vind je gewoon alles Wat je maar Nodig Hebt Gebruik Wel De SAMI Die is veel handdiger... veel success Dago58x Reageren
Ferre Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Het is soms ook handig om de readme/leesmij te lezen. Daar staat het meestal ook in, en staat er anders nog wat over op de site? Reageren
The Mafia Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Het is soms ook handig om de readme/leesmij te lezen. Daar staat het meestal ook in, en staat er anders nog wat over op de site? Mischien kan hij geen duits. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.