Jump to content

andromada

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet zeker of hij er in past, want hij is namelijk wel kleiner dan de AT-400, en deze past er zowiezo niet in. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de achtervleugel van de Andromada er niet in past, maar dat zal je maar even moeten controleren. ;)

Geplaatst:

Nou, ik zou zeggen, spawn dat vliegtuig, kijk of hij erin past, en je weet het.

dat is toch niet zo moeilijk? :cya:

Geplaatst:

Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2).

Geplaatst:

Hij past iig alleen in het grote hangar maar verder denk ik niet. :D

Ik heb laatst zelf ook geprobeerd met NOOBmod V2 en dat ding is echt gigantisch :puh:

Geplaatst:
Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2).

Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda.

Geplaatst:

nee, hij zit alleen in een missie (stowaway), maar zelfs daarin kun je hem niet besturen. je kunt hem alleen spawnen met de noobmode (pc) of met armax (ps2).

Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda.

Ohja, dat is waar ook. Was ik even vergeten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...