shanon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd, maar past de andromada in de hangar van cj op de airstrip? Reageren
Giorgo Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 De Androme kan je alleen spawnen maar de Androme is wel kleiner dan de AT-400 dus hij past er wel in. Reageren
shanon Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 want ik dacht dacht; dat is nou een geschikte hangar voor dat vliegtuig. Reageren
Bling Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik weet niet zeker of hij er in past, want hij is namelijk wel kleiner dan de AT-400, en deze past er zowiezo niet in. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de achtervleugel van de Andromada er niet in past, maar dat zal je maar even moeten controleren. Reageren
Nickonly Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Nou, ik zou zeggen, spawn dat vliegtuig, kijk of hij erin past, en je weet het. dat is toch niet zo moeilijk? Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Androme welk vliegtuig is dat? Markolie Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 De Andromeda is een groot vliegtuig. Hij zit wel in het spel maar je kunt hem nergens vinden. Op de PS2 kun je hem krijgen door gebruik te maken van de ARMAX (Code Disc) Er zal vast wel een manier zijn om hem op de PC te ' Spawnen' maar die weet ik niet. Hier is een foto van de Andromeda: http://nl.wikigta.org/index.php/Andromada_..._San_Andreas%29 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Mazzeltje, met n00bmode weetje toch . Deze kun je vinden in de database van GTAGAMES.nl Link to n00bmod: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Reageren
peter99 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 is de adromada niet gebasseerd op de douglas deystroyer ? Reageren
Bart f1 Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 maar kun je die andromada nie gewoon net als shamals en at 400s krijgen?? Reageren
Bling Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2). Reageren
Steelface Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Hij past iig alleen in het grote hangar maar verder denk ik niet. Ik heb laatst zelf ook geprobeerd met NOOBmod V2 en dat ding is echt gigantisch Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2). Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda. Reageren
Bling Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 nee, hij zit alleen in een missie (stowaway), maar zelfs daarin kun je hem niet besturen. je kunt hem alleen spawnen met de noobmode (pc) of met armax (ps2). Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda. Ohja, dat is waar ook. Was ik even vergeten. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Als je je main.SCM niet wil verkloten of je vind de n00bmode stom, kun je Andromada ook spawnen met de 120+ trainer die te vinden is op GTA-Downloads. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.