Jump to content

challenge en side-missions

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet dat ik best veel vragen post, maar dat komt omdat dit mijn eerste gta pas is :$

maar hier komen ze:

1) kan iemand mij uitleggen waar de Ammu-Nation Shooting Challenge is en wat je moet doen.

2) vandaag had ik een missies: "Beat the Cock" dat je een triathlon moet doen, deze missies geld niet voor de 100% alleen om wat geld te verdienen.

mijn vraag: zijn er nog meer van zulke missies die niet meetellen voor de 100%. zoja, heeft iemand een kaartje daarvoor en de namen.

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

Hey, Nocoj! :cya:

De Ammu-Nation Shooting Challenge is te vinden in alle grote Ammu-Nations van San Andreas, onder andere in de Ammu-Nation in Los Santos. (Niet diegene ten zuiden van Grove Street, maar de Ammu-Nation ten westen van Grove Street. De Ammu-Nation is te herkennen aan het pistoollogootje op de map)

In deze Challenge moet je 2 andere personen verslaan in een schietoefening. Je moet in totaal 4 verschillende wapens beter hanteren dan je tegenstanders. In het begin van het spel kun je ze nog niet alle 4 doen, dit kan pas als je wat verder bent gekomen.

Voor de overige challenges verwijs ik je graag door naar WikiGTA. Daar staat hoogstwaarschijnlijk alle informatie die je nodig hebt. Mocht het niet lukken, meld het dan even.

Veel succes! ;)

Geplaatst:

Hey NandroDavids :bier:

Bedankt voor het antwoord van de challange, heb alleen extra vraag erover dan:

Moet je het bij elke Ammu-Nations doen of is 1 genoeg.

De rest van de challenges staan inderdaad op wikigta. Alleen geen informatie, dat is er nog niet bijgeschreven (maakt niet uit, want ik weet hoe deze werken :))

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

De Challenge zijn nog niet beschreven volgens mij. Er zijn 2 Triatlons in San Andreas. De eerste is toeghankelijk als je naar San Fierro kunt. Deze start van de Triatlon begin bij het Santa Marina Beach in Los Santos, vlakbij de vuurtoren. De volgende triatlon is beschikbaar als je in Las Venturas bent, deze vind je in een dorpje van Badlands. Dit is een hele lange dus daarom moet je goed trainen. Probeer met het zwemmen zo veel mogelijk bij de blijfen, als je dan op de fiets zit probeer dan zoveel mogelijk voorsprong te krijgen. Want het lopen vind ik het moeilijkst. Als je vooraan bent moet je niet de hele tijd sprinten, als er gevaar drijgt druk je even de sprintknop in en dat meot je telkens herhalen.

Deze Challange's zijn alleen op zaterdag/zondag beschikbaar.

Kaartje van de starts:

post855311387761967ds.jpg

In de Ammunation zijn 4 onderdelen die je moet beschieten, met het pistooltje, shotgun, tec 47 en de AK47. Probeer dan zoveel mogelijk te schieten. Bij de laaste ronden van elk onderdeel moet je proberen telkens de meeste punten te halen. Succes!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

En als je Zero,s missies hebt gehaald kan je in zijn winkel een missie doen die niet geld voor de 100%.

Geplaatst:
mijn vraag: zijn er nog meer van zulke missies die niet meetellen voor de 100%. zoja, heeft iemand een kaartje daarvoor en de namen.

Jawel, ik had deze vanochten over het hoofd gelezen. Dus deze vertel ik ook nog wel even.

• De Robbering missies. (link)
  • De missies achter in Zero's zijn werkkamer, daarvoor moet je eerst de Zero missies hebben gehaald.
  • De triatlons zoals je al zei.

Ohja, wat je allemaal precies voor de 100% moet doen kun je hier ( http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 ) vinden. Dat kun je eventueel uitprinten en doorstrepen. Als je iets gehaald hebt.

Geplaatst:

Ruurd31 en gta-liefhebber heel erg bedankt :)

maar over die Ammunation, moet je dat schieten bij elke Ammunation winkel doen of is 1 genoeg?

Geplaatst:

Als je het in 1 Ammunation doet en die wint elke keer bij elk onderdeel dan heb je de Challenge gehaald. Haal je alleen onderdeel 1 2 en 3 dan haal je de missie niet. Je moet alle 4de onderdelen halen. Dus het pistooltje, tec-47, Shotgun en de AK-47.

Veel succes!

Geplaatst:
Als je het in 1 Ammunation doet en die wint elke keer bij elk onderdeel dan heb je de Challenge gehaald. Haal je alleen onderdeel 1 2 en 3 dan haal je de missie niet. Je moet alle 4de onderdelen halen. Dus het pistooltje, tec-47, Shotgun en de AK-47.

Veel succes!

ok ik snap het

erg bedankt :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...