roeiertje Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik krijg voor het einde van dit schooljaar een nieuwe pc. een pc van +-2000€(zonder scherm). nu vraag ik me af waar ik een echte gamers pc kan kopen dat goed spelletjes afspeelt. kan iemand me helpen. ps.liefst in België. Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Je kunt naar een computer-winkel gaan die je echt vertrouwt en zeker weten dat het goede kwaliteit is. Je kunt computers samen stellen in computer-winkels. Maar vraag eerst om raad, en van €2000 kun je echt heel wat moois kopen! Reageren
roeiertje Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 da weet ik, nu heb ik een VRAK van een computer die al 4.5 jaar oud is. en eindelijk een nieuwe Reageren
Johan O. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ik zou zoals niels al zei gewoon naar een computer speciaalzaak gaan daar kan je heb helemaal in elkaar laten zetten, ik heb bij zo'n winkel (op de site dan) een factuur samengesteld met "het beste van het beste" en het koste bij elkaar €2400,- maar voor €2000,- kan je egt iets moois kopen, mijn PC koste 2,5 jaar geleden €1500,- en die was supergoed, dus een miskoop zak het cker niet worden Reageren
VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Kijk eens op www.dell.be Reageren
Johan O. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Kijk eens op www.dell.be spoor jij ? Dell is slegt!, je moet gewoon naar de computer speciaalzaak gaan! Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Kijk eens op www.dell.be Wil je niet schelden! neem anders een Packard Bell, bere sterk. Reageren
roeiertje Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 zijn dit goeie pc's?klik1 , klik2 ik denk dat de eerste beter is....(niet kijken naar prijs , prijs doet er niet toe) Reageren
LucasV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik stel meestal mij PC zelf samen bij Norrod Zeker een aanrader! Reageren
Johan O. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 zijn dit goeie pc's?klik1 , klik2ik denk dat de eerste beter is....(niet kijken naar prijs , prijs doet er niet toe) om eerlijk te zijn is de 1e heel slegt, en van de 2e link zie ik er heel veel PC's staan dus welke is het ? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mijn comp is puah 2500 a 4000 idd boven 2500 Reageren
roeiertje Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 zijn dit goeie pc's?klik1 , klik2 ik denk dat de eerste beter is....(niet kijken naar prijs , prijs doet er niet toe) om eerlijk te zijn is de 1e heel slegt, en van de 2e link zie ik er heel veel PC's staan dus welke is het ? de extreme game pc... Reageren
Velaro Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Nou,computers van het merk Fujitsu Siemens zijn zeker een aanrader,ik heb er zelf al een gehad van dat merk en nu ook.Het zijn krachtige Computers je kan eens kijken op een site Reageren
X-TX Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ah. Nog meer ammateur kopers... Tot die tijd dat je al het hardware dat in een computer van 2000 euro zit nodig hebt is het al 2 keer zo goedkoop. Het is dus totaal onzinnig om zo'n duur pc te kopen. Je bent met 800 euro ook al een heel eind. En dan moet je het geld niet in een complete pc besteden maar aan los gekocht hardware. Dan heb je hetzelfde... Reageren
Ewoud Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ah. Nog meer ammateur kopers... Tot die tijd dat je al het hardware dat in een computer van 2000 euro zit nodig hebt is het al 2 keer zo goedkoop. Het is dus totaal onzinnig om zo'n duur pc te kopen. Je bent met 800 euro ook al een heel eind. En dan moet je het geld niet in een complete pc besteden maar aan los gekocht hardware. Dan heb je hetzelfde... Ind. A lot off noobs here.... uhh bedoel amateurs Het beste kan je een pc altijd zelf samen stellen, dit komt meestal veel goedkoper uit. Als je games wil spelen raad ik je idg. een videokaart aan van ong. 100 a 150 euro en ram geheugen minimaal 512 mb . Voor de harde schijf had ik gekozen voor 1 met een s-ata aansluiting. Dit is namelijk veel sneller dan IDE. Zorg wel dat er een s-ata aansluiting op je moederboord zit. Neem wel een hd van ongeveer 200 gb. Hou er wel rekening mee dat veel hd fabrikanten met 1000 getallen werken en niet zoals als windows rekent met binaire getallen. Dit kan je al gouw 10 a 15 gb aan ruimte schelen. Een DVD brander is ook wel op zijn plaats en nog een gewone DVD speler kan er ook wel bij. Uiteraard USB 2.0 aansluitingen en firewire. En kijk naar een goeie geluidskaart en met het juiste audio systeem erbij... Altec Lansing is een goeie fabrikant daarvan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.