VforV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Kijk eens op www.dell.be spoor jij ? Dell is slegt!, je moet gewoon naar de computer speciaalzaak gaan! Kijk eens op www.dell.be Wil je niet schelden! neem anders een Packard Bell, bere sterk. Wow Wow! Sorry hoor! Ah. Nog meer ammateur kopers... Tot die tijd dat je al het hardware dat in een computer van 2000 euro zit nodig hebt is het al 2 keer zo goedkoop. Het is dus totaal onzinnig om zo'n duur pc te kopen. Je bent met 800 euro ook al een heel eind. En dan moet je het geld niet in een complete pc besteden maar aan los gekocht hardware. Dan heb je hetzelfde... Ind. A lot off noobs here.... uhh bedoel amateurs Het beste kan je een pc altijd zelf samen stellen, dit komt meestal veel goedkoper uit. Als je games wil spelen raad ik je idg. een videokaart aan van ong. 100 a 150 euro en ram geheugen minimaal 512 mb . Voor de harde schijf had ik gekozen voor 1 met een s-ata aansluiting. Dit is namelijk veel sneller dan IDE. Zorg wel dat er een s-ata aansluiting op je moederboord zit. Neem wel een hd van ongeveer 200 gb. Hou er wel rekening mee dat veel hd fabrikanten met 1000 getallen werken en niet zoals als windows rekent met binaire getallen. Dit kan je al gouw 10 a 15 gb aan ruimte schelen. Een DVD brander is ook wel op zijn plaats en nog een gewone DVD speler kan er ook wel bij. Uiteraard USB 2.0 aansluitingen en firewire. En kijk naar een goeie geluidskaart en met het juiste audio systeem erbij... Altec Lansing is een goeie fabrikant daarvan. Helaas ben ik een steenharde n00b op dat vlak (eig. op heel PC-gebied) Reageren
Jarno Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dit is meer een opmerking hoor maar ik zie dat er veel Belgischë links worden gepost. Dit is toch een Nederlands forum. Ik snap dat er veel belgen komen maar ik denk dat degene die vraagt Nederlands is. En dan lijkt mij handiger. Hardwareoutlet.nl (Vriend heeft daar PC van) Succes. Reageren
Johan O. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Paradigit daar heb ik mijn PC vandaan, heeft alleen filialen in grote steden maar vast wel 1 bij jou in de buurt je kan je Pc dar samen laten stellen precies zoals jij hem wilt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.