Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand een NL politie auto maken :? (voorkeur Volvo V70) ik heb nog wel mooie sirene geluiden :D

In het verleden was er ook een NL rescue mod voor gta 3, met ambulance brandweer en politie, alleen de textures waren wat afgeraffelt :bonk: , en de sirenes waren hetzelfde :N Dat kan dus beter denk ik :*D

Iemand intresse???

Geplaatst:

The Mafia, kijk eerst even voordat je wat zegt! Dit is Texture&Modelling Showroom, maar hier kan je ook je requests doen.

Hallo, als je even verder had gezocht met de Zoek Funtie

Geplaatst:

Wat vaak vergeten word is erbij te vertellen voor welk spel je het wil hebben. In deze situatie is dat geen probleem, aangezien niemand op dit forum een auto maakt en werkend in sa krijgt

Geplaatst:

:D ROFL :D

Ok, maar aniways, voor SA idd.

Maar zo te horen is het vrij kansloos met de modders hier, niet dat ik het kan :puh:

Geplaatst:

@Combine_s

Je kan altijd nog zoeken naar een nederlandse Politie auto textuur en die proberen in SA te krijgen.

Voor de sirene is het nog moeilijk omdat er(volgens mij)nog niemand in de GTA modding weet hoe dat moet.

Nog veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

dit is GTA. Ik heb zelf deze skin gemaakt. Ik bedoel de onderste foto's. Het merk is wel amerikaans.

Bewerkt: door nypd
  • 4 weken later...
Geplaatst:

goed zoeken. er zijn al genoeg nederlandse politieautos gemaakt

ik had het zelf ook ergens gedownload en in gta gezet

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...