Twenty Eyes Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Die laatste post was onnodig, niemand hoeft zulke dingen te lezen zodat jij je postcount hoger krijgt. Dit valt me een beetje tegen van je hoor, volgende keer zou ik posten met de bedoeling dat mensen je posts lezen en er iets van leren ofzo. Naja, zand erover, ik hoop dat je er nu weer een beetje beter tegen aan kan! De post was niet op een boze manier bedoeld ofzo maar gewoon als een tip! Bewerkt: 15 maart 2006 door Twenty Eyes Reageren
ikt Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Nu spam jij! En waar kan je meer andere NL Politie mods halen? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Nu spam jij!En waar kan je meer andere NL Politie mods halen? Inderdaad. Ik had een NL politie mod gevonden. Dus ik POSTE DIRECT terwijl er al 2 voor waren. En gaat Twenty Eyes zeuren. Echt belachelijk! En hier kan je gemodde auto's vinden voor San Andreas. Bewerkt: 18 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
nypd Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 er zijn zover ik weet geen NL politie's Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Nu spam jij! En waar kan je meer andere NL Politie mods halen? Inderdaad. Ik had een NL politie mod gevonden. Dus ik POSTE DIRECT terwijl er al 2 voor waren. En gaat Twenty Eyes zeuren. Echt belachelijk! En hier kan je gemodde auto's vinden voor San Andreas. Ophouden met zeuren Amsterdamboy, ik wil geen maatregelen nemen. Laten we het hier bovenal gezellig houden . De link die jij gaf bevat trouwens geen NL politie auto. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 er zijn zover ik weet geen NL politie's Er zijn een aantal nederlandse politie's. Ik heb er ooit 1 gemaakt. En op Gta inside staat er ook een. Deze om precies te zijn. Klik op het plaatje om de auto te downloaden. Reageren
nypd Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 er zijn zover ik weet geen NL politie's Er zijn een aantal nederlandse politie's. Ik heb er ooit 1 gemaakt. En op Gta inside staat er ook een. Deze om precies te zijn. Klik op het plaatje om de auto te downloaden. dat weet ik heb de skin zelfgemaakt. voor de rest zijn er geen politie mods Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Jawel. Ik heb er 1 gemaakt. Maar die is met paint gemaakt super lang geleden. Is ook op doe ford crown. Nouja dan weet ik het niet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Nu spam jij! En waar kan je meer andere NL Politie mods halen? Inderdaad. Ik had een NL politie mod gevonden. Dus ik POSTE DIRECT terwijl er al 2 voor waren. En gaat Twenty Eyes zeuren. Echt belachelijk! En hier kan je gemodde auto's vinden voor San Andreas. Ophouden met zeuren Amsterdamboy, ik wil geen maatregelen nemen. Laten we het hier bovenal gezellig houden . De link die jij gaf bevat trouwens geen NL politie auto. .... Daar kom je lekker laat me als nypd niet had gepost had je 100% dit nie verteld. Kijk maar voortaan goed naar de datum Belachelijk is geen scheldwoord? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Nu spam jij! En waar kan je meer andere NL Politie mods halen? Inderdaad. Ik had een NL politie mod gevonden. Dus ik POSTE DIRECT terwijl er al 2 voor waren. En gaat Twenty Eyes zeuren. Echt belachelijk! En hier kan je gemodde auto's vinden voor San Andreas. Ophouden met zeuren Amsterdamboy, ik wil geen maatregelen nemen. Laten we het hier bovenal gezellig houden . De link die jij gaf bevat trouwens geen NL politie auto. .... Daar kom je lekker laat me als nypd niet had gepost had je 100% dit nie verteld. Kijk maar voortaan goed naar de datum Belachelijk is geen scheldwoord? Amsterdamboy het is dus de bedoeling dat je ophoud met jezelf verdedigen ook al weet je dat het zinloos is. Nog een keer een nutteloze reactie en je krijgt een warn van 20% aan je broek! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.