Johan O. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ik lees net dit artiekel: http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/...77928/sc=b658be Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mijn scanner is kapot Reageren
tjah77 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Het tast al men tekstdocumenten+psd's(!!!) aan. Alle virusscanners ffe updaten en vrijdagavond laten scannen, backup maken ook. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ik heb net een nieuwe pc dus er staat niet veel op, maar als je dat virus krijgt en je reinstalled xp is de virus dan weg? ook maak ik even backups.. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dat ligt eraan. Als je weet wanneer dat virus erop is gekomen moet je een systeemherstel doen van vóór die datum. Dan staat hij er niet meer op. Als je XP gewoon volledig opnieuw installeerd is het virus ook weg, net als alle andere dingen die erop had staan en niet gebackupped had... Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Mijn scanner is kapot In het artikel geven ze ook een link naar de download van een soort removal tool, die speciaal gemaakt is om dat virus op te sporen en te verwijderen. Je kan tegen dan ook eens met die tool scannen. Reageren
Dizcid Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ik lees net dit artiekel:http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/...77928/sc=b658be bedankt erg fijn om te weten nu ff virus scanner updaten. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Mijn scanner is kapot In het artikel geven ze ook een link naar de download van een soort removal tool, die speciaal gemaakt is om dat virus op te sporen en te verwijderen. Je kan tegen dan ook eens met die tool scannen. He thanks dizzee, ik denk dat ik het gaat doen. je weet het natuurlijk maar nooit Bewerkt: 1 februari 2006 door Grove St. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Moet ik dit geloven? Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik update hem, en laat hem scannen! Vrijdag dan! Reageren
Dogwatch Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hmm... ik scan voor de zekerheid ook me pc maar Reageren
Ferre Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Heel erg bedankt! En het is aanbevolen om je PC elke week te scannen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Vandaag is het vrijdag de 3e. Ik hoop dat niemand zijn bestanden kwijt is. Ik niet. Bedankt voor de tip! Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ik gebruik geen Office op deze computer, wel even scannen op de beneden computer . Wel een stom virus trouwens, maarja. Ohja, Wel naar de WC gaan voor dinsdag, want ik heb net een darminfectie rondgestuurd via de mail. @DMWTM30: Ja nogal. Bewerkt: 3 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Upstream Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Thanks voor het melden, ik heb 1 keer spyware gehad en daar heb ik hele nare gedachtes aan. Ik heb het virus gelukkig niet, nog steeds bedankt voor het melden. Wel naar de WC gaan voor dinsdag, want ik heb net een darminfectie rondgestuurd via de mail. Beetje melig vandaag? Bewerkt: 3 februari 2006 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.