AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Ok het is vrijdag en er gebeurt niks? Nja bijna Zaterdag zelfs? Ik heb niet eens gescand. Dit is echt fake maar goed. Bewerkt: 3 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Upstream Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ok het is vrijdag en er gebeurt niks?Nja bijna Zaterdag zelfs? Ik heb niet eens gescand. Dit is echt fake maar goed. Oke, planet.nl schrijf een artikel over een "fake virus" Er worden speciale scanners uitgebracht voor dat "fake virus" Ik denk niet dat het een fake virus is, misschien heb jij dat virus gewoon niet. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ok het is vrijdag en er gebeurt niks? Nja bijna Zaterdag zelfs? Ik heb niet eens gescand. Dit is echt fake maar goed. Oke, planet.nl schrijf een artikel over een "fake virus" Er worden speciale scanners uitgebracht voor dat "fake virus" Ik denk niet dat het een fake virus is, misschien heb jij dat virus gewoon niet. Ik wil niet overdrijven hoor. Reageren
Thabit Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb Norton Antivirus.. Ik ben nergens bang voor En het is nu ook zaterdag, en er is niks gebeurd. Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb Norton Antivirus.. Ik ben nergens bang voor En het is nu ook zaterdag, en er is niks gebeurd. Bij mij ook niet Reageren
Kraay Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 En bij mij moet het weer net toegeslagen hebben Kan nix meer op men eigenste pc. Ff die tool proberen Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wat doet het virus precies ? Niels Reageren
Upstream Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Wat doet het virus precies ?Niels Van de planet site: Weg documentenBlackmal is geprogrammeerd elke derde dag van de maand (vrijdag 3 februari dus) een groot aantal bestanden te verwijderen. Het gaat om Office-bestanden (.doc, .xls, .pps&.ppt, .mdb&.mde), gecomprimeerde bestanden (.zip en .rar), Acrobat Reader documenten (.pdf), Photoshop-bestanden (.psd) en Windows bestanden (.dmp: memory dumps). De bestanden verdwijnen niet volledig, maar worden overschreven met de tekst DATA Error [47 0F 94 93 F4 F5]. Reageren
Kraay Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 En hij maakt je gewone mappen beschadigd, zorgt dat de er geen programma's meer kunnen werken etc.... Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 @Kraay, Maak es een screen, van de bestanden. (De naam zou verandert worden?) En van de foutmeldingen!? Alvast bedankt. Reageren
Kraay Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Daar ben je telaat mee. Toen ik men pc restarte zei die: 'Fout tijdens het laden van besturingssysteem' En hij zegt gewoon heel vaak, dat bestand is beschadigd...en dat en dat en dat...En zo kan ik lang doorgaan. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Oohhww...mijn PC draait nu een flinke virrus-scan, daarna doe ik Hitman Pro er overheen + een update van Windows! Gaat lang duren, maar ik zit nu op de laptop, dus computeren kan ik zoiezo nog! Reageren
Synchro Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik ben besmet , i think Kijk als ik MCafee wil starten dan reageert hij niet , en dit probleem is net het zelfde als bij hitman pro.. Is kijke als mijn Pa deze pc kan formateren .. Reageren
Kraay Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik ben besmet , i think Kijk als ik MCafee wil starten dan reageert hij niet , en dit probleem is net het zelfde als bij hitman pro.. Is kijke als mijn Pa deze pc kan formateren .. Toevallig jij hebt ook McAfee. Had ik ook. Kl*te ding. Als jij een map wil openen zegt ie dan ook dat het beschadigd is? Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik ben besmet , i think Kijk als ik MCafee wil starten dan reageert hij niet , en dit probleem is net het zelfde als bij hitman pro.. Is kijke als mijn Pa deze pc kan formateren .. Toevallig jij hebt ook McAfee. Had ik ook. Kl*te ding. Als jij een map wil openen zegt ie dan ook dat het beschadigd is? Ik heb ook MC-afee, hij loopt nog gewoon te scannen hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.