Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ik ook niet, en ik sta bloot en heb niks gemerkt Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb er ook geen last van gehad. Ik denk inderdaad dat het een beetje onzin is, niemand die ik ken heeft er last van gehad trouwens. En tsja, een teller die kan zien hoeveel geïnfecteerden erzijn? Lijkt me sterk! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dit is gewoon FAKE! Goed dat ik er niet ben ingetrapt Reageren
T@rget Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 oespie te laat nouja loos allarm bij mij want er staat niets op en als stond er iets op zo'n virus lust toch geen beta programma's en illigale troep Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Bij mij gebeurde wel iets raars, de virusbeveiliging stond gewoon aan, toen ging ie opeens uit zonder dat ik wat eraan deed, en toen ging ie weer uitzich zelf aan. Wel vreemd vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.