Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan in dit topic al jouw mods posten, het is de bedoeling dat andere ze dan raten.

Dit is een mod die ik net heb gemaakt:

turboboysportscreen0dk.png

Het autotje heet Turboboy Sport, en zoals zijn naam doet vermoeden rijdt hij ook aardig hard. Ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar ik wou dit gewoon even met jullie delen. :Y

Raten!

Op het wapen moet je trouwens niet letten... :sst:

Bewerkt: door MrKooKie
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrKooKie

18

• VforV

7

• need my speed

3

• AmsterdamBoy

2

Geplaatst:

Even off-topic: Je hebt het screenshot gesaved als bmp. Je hebt wel de extensie png aangebracht, maar dat verandert natuurlijk niks, het blijft een bmp. Ik heb dan ADSL, maar met meer dan 900kB denk ik dat het voor veel mensen een regelrechte ramp is als ze dit topic openen.

Verder ziet hij er leuk uit, ik weet natuurlijk niet hoe hij rijdt, maar het ziet er wel wendbaar uit. Toch een puntje van kritiek, hij is erg 'plat'. Als je kijkt naar de andere auto's, zie je dat er schaduwvlakken en lichtpuntjes zijn aangebracht. Dat geeft de auto diepte. Maar goed, je zei dat hij nog niet af is, dus misschien dat je daar nog mee bezig gaat zijn.

Geplaatst:

Met 650 kb verkleind.. Thanks voor de tip, en ik wou hem inderdaad nog wel wat meer diepte geven.. :Y

Geplaatst:

hoezow staat het topic verkeerd??

ach ja geinig auto'tje.. voor gta 2 is ie zeker wel goed gelukt.. 7.5/10

Geplaatst:
dit topic staat wel verkeerd

Hmmm.. De 3D-modders hebben hun eigen modding forum inderdaad, wij ouwe zakken met GTA2 autotjes zullen daar niet terecht kunnen ben ik bang. :N

Geplaatst:

Laat maar lekker hier staan hoor MrKookie. Inderdaad passen de GTA2 auto's niet geheel in de 3D wereld van de moddingsectie. Leuk wagentje trouwens, kan ik die ergens van je downloaden als je hem af hebt?

Geplaatst:

Moet ik wel even een nieuwe wil.sty maken, want degene die ik nu heb bevat meer rariteiten. Het autotje werkt alleen in Level 1 trouwens. Of ik moet 3 files uploaden.

Hij is bijna klaar, daarna kan ik hem wel even uploaden. Even zorgen dat hij nog ietsiepietsie harder ken. ;)

Geplaatst:

Voor je eerste auto: 7/10

Alleen vind ik dat je de naam wat stoerder mag laten klinken als het een sportwagen is.

Turboboy vind ik niet echt mooi, vooral dat 'boy' er aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...