Malle_Pietje Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ziet er erg leuk uit MrKookie, mooi zelfs . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Maybach 320d Ach, ik zat niet echt te denken aan een bestaande auto naam. Ziet er erg leuk uit MrKookie, mooi zelfs . En dat voor een schets. Thanks! Reageren
Samurai Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Als het een moderne auto is: ''hi-tech car V1'' ofzo. Reageren
need my speed Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bayrach-7R? Fretoniad? Gratter-6? Weilder? O1-Risk? Yerratun? Krashadna? Qrestign? Meer ideeen heb ik even niet. Reageren
VforV Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Maybach 320d Ach, ik zat niet echt te denken aan een bestaande auto naam. Ik wist zelfs niet dat die naam bestond . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bayrach-7R?Fretoniad? Gratter-6? Weilder? O1-Risk? Yerratun? Krashadna? Qrestign? Meer ideeen heb ik even niet. need my speed de name-generator. Die Weilder klinkt wel GTA2 achtig. Ik wist zelfs niet dat die naam bestond . Duits automerk.. Nette auto's overigens. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Thanks, ik vindt alleen zelf wel die koplampen lelijk. Reageren
SamShine Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Thanks, ik vindt alleen zelf wel die koplampen lelijk. Valt wel mee hoor! Egt een heel goed wagentje! Ik ga zelf ook proberen GTA2 modder te worden, en ik geef je voor deze auto een 8,7! Waar heb je een tut hiervoor? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 http://azz.gouranga.com/index.php?page=61 Ik ben ook zelf een tutorial in het Nederlands aan het schrijven, dus je kan of wachten, of aan die van Dope beginnen. Reageren
rems GTA Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) ziet er grappig en leuk uit! Doet me denken aan een Smart! Maar er is één minpunt Ik vind de kleur een beetje te fel. Het past eigenlijk niet bij de achtergrond....Maja, je kan niet alles hebben! Dus..Leuk wagentje een 8,5 Bewerkt: 22 juli 2006 door rems GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.