AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) *Verwijderd* Bewerkt: 1 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Ik snap eigenlijk niet zo heel veel van je post Eerst praat je over het jaartal waarin SA zich afspeelt, dan ga je in ene over op een aanvraag of iemand een vliegtuig wil maken en weer daarna praat je over Battlefield! Meer duidelijkheid graag... -edit- Iets duidelijker, en nee ik ga dat vliegtuig niet modellen . En het is haast overbodig om het te vragen omdat ik denk dat niemand echt een model maakt op request . Bewerkt: 1 februari 2006 door Jorge_F Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) *Verwijderd* ik probeer het wel zelf maar met die 3Dmax tja nu maar hope dat het lukt Bewerkt: 1 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Deze vraag word TE vaak gesteld, ik heb nog nooit iemand op dit form gezien die een (complete) auto maakt en die werkend in sa staat. Dus vraag het bij onze broer: gtaforums.com (zoals bradley dat zegt) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Deze vraag word TE vaak gesteld, ik heb nog nooit iemand op dit form gezien die een (complete) auto maakt en die werkend in sa staat. Dus vraag het bij onze broer: gtaforums.com (zoals bradley dat zegt) Ik heb besloten om het maar niet te requesten Trouwens het is VLIEGTUIG geen auto Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ach ja, voertuigen dan maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.