Crifox Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hoe maak ik een installer voor mijn GTA:VC mod ? (het is een mod waarbij je de .ipl's moet vervangen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hier ergens een link voor gezien. Een ogenblik geduld A.U.B. Als je dit download, kan je een eigen installer voor je mod maken. Edit: Klik Hier om een Installer voor je mod te downloaden Bewerkt: 1 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Crifox Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Maar dat moet je dan draaien met de VC mod installer, ik wil zelf een installer maken, net zoiets als bijv. GTI Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Maar dat moet je dan draaien met de VC mod installer, ik wil zelf een installer maken, net zoiets als bijv. GTI Dat is hardcoding die gedaan is door Jarno, dat is niet voor de eerste de beste beginneling weggelegd . Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 @: Jorge_F Zo moeilijk is het niet om een install te maken. @: Crifox Hier heb ik er twee voor je; Install Creator GP Install Veel Suc6 er mee, Groet Ronnie, Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik kan je alvast vertellen dat bij de eerste link, geen knop met DOWNLOAD staat. En dat de tweede link de pagina niet opent! Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik kan je alvast vertellen dat bij de eerste link, geen knop met DOWNLOAD staat. En dat de tweede link de pagina niet opent! Jij ziet niet goed zeker. Ik zie een download link. En de tweede werkt idd niet. Als je beetje naar onder scrollt kan je het zien. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb veel ervaring met de BW Installer, ik kan wel een installer voor je maken, voeg me maar toe op je msn (zie profiel) Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hij is beter dat hij het zelf leert. Want ik vind dit heel handig. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Dan leer ik het hem, het is ook heel simpel Reageren
Crifox Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb er al eentje, bedankt voor jullie hulp ! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Geen dank, ik wist gewoon op welke site ze stonden, ik gebruik ze zelf namelijk ook voor een aantal dingen Reageren
Jarno Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ik zal e.v.t. van het weekend mijn GTI wizard uitbreiden en voor zorgen dat je een custom wizard kan maken voor eigen software maar dat moet ik nog allemaal zien. Reageren
novita Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 gebruik Inno-setup! Die is gratis en makkelijk, zoek ff naar inno setup met google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.