Jump to content

Reclame maken voor forum

Recommended Posts

Geplaatst:

He,

Mijn vraag: waar en hoe kan je het beste reclame maken voor je forum, een link in je sign. dutchleader kan ook, maaar andere trucjes etc. zeg het hier! ik heb het hard nodig namelijk voor mijn forum zie sign.

Geplaatst:

Sig zou ik altijd doen! Je kan op van die sites waar je gratis een berichtje mag plaatsen de forum link plaatsen. Je kan ook op een ander forum een banner van jou forum zetten, als jij ook zijn banner er op zit.

Geplaatst:

Bedankt, maar ik zoek iets grooters, zou flyers hangen in winkelcentrum hangen, ook heb ik niet echt een aantrekkend forum onderwerp. er zijn namelijk weinig bondfans

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt, maar ik zoek iets grooters, zou flyers hangen in winkelcentrum hangen, ook heb ik niet echt een aantrekkend forum onderwerp. er zijn namelijk weinig bondfans

:bonk: Ik dacht dat het ging om reclame via internet?

Geef je jezelf een tip over flyers in een winkelcentrum :bonk:

EDIT: dat antwoord sloeg een beetje nergens op, sorry... Maar eerlijk gezegd denk ik flyers echt niets helpt, wel zou ik dat doen bij videotheken.. En ga filmsites af en kijk of je daar een link mag plaatsen...

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Reclame maken op andere bondsites die behoorlijk groot zijn door op dat forum links te plaatsen of dergelijke.

Kijk eens op, ik dacht MI6 web (ff googelen ;)), dat is namelijk wel een grote bond site.

Geplaatst:

Neem een simpelere URL, zoals www.bondforum.nl, hier moet je wel voor betalen.

Verder; het is al gezegd, maar neem contact op met soortgelijke sites en vraag naar een 'Link Exchange', een signature helpt ook altijd goed.

Submit je site bij google en andere search engines, en ja, zo'n topic als dit helpt ook altijd. Ook al is het op de meeste sites 'SPAM'. Maar je krijgt er wel meer bezoekers door.

Uw Promotie Manager :sigaar:

Geplaatst:

Link exchange, ook wel affiliates genoemd.

Met een leuke button op hun site en hun button op die van jouw.

En zoals al is gezegd, probeer reclame te maken op andere forums die erover gaan, en probeer je hele forum op zaken te hebben.

Hoe netter, hoe beter.

Geplaatst:
Neem een simpelere URL, zoals www.bondforum.nl, hier moet je wel voor betalen.

Verder; het is al gezegd, maar neem contact op met soortgelijke sites en vraag naar een 'Link Exchange', een signature helpt ook altijd goed.

Submit je site bij google en andere search engines, en ja, zo'n topic als dit helpt ook altijd. Ook al is het op de meeste sites 'SPAM'. Maar je krijgt er wel meer bezoekers door.

Uw Promotie Manager :sigaar:

En hoe meldt je je aan met Metaspider dacht ik zo? ik heb al een .be adres... miss. betaal ik eerder voor een forum dan een adres.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...