Berrus Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik zit sinds kort in het gebied van San Fierro. Omdat ik wat krap bij kas zat, wou ik naar Grove-street om wat centjes te halen en eventueel nog wat wijken erbij te pakken. Maar alles is weg. Geld, wijken, homies.... Ik werd zowaar beschoten voor mijn eigen huis in Grove street Hoort dit zo? vond het nogal vreemd..... En voordat er UTFS geroepen word, ik heb de zoekmachine gebruikt..
Ruurd31 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Dit hoort allemaal zo. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken. Die Asset komt weer terug als jij ook weer terug komt in Los Santos. Als je gewoon telkens alle missies doet komt alles weer goed. De homies zijn verdrongen door de Ballas-members. Daardoor vind je ze niet meer in de buurt van de Grove-street. De Grove-street is dus in bezit van de Ballasgang, deze gang heb jij ruzie mee. Elke keer als de Ballas jou ziet zullen ze je beschieten. Het beste is om gewoon even niet terug te komen in de Grovestreet. De missies doen, op het einde van het spel wordt het weer jou bezit. Je zult de Ballas verdringen en je wordt de machtigste gang van Los Santos! Tip: Gewoon de storeline volgen en alles komt goed! Bewerkt: 1 februari 2006 door Ruurd31
Berrus Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 en vind ik ze wel ergens anders? Of komt dat later gewoon weer terug... Ik kan beter gewoon verder spelen zeker.. oh, zie net je aanpassing
Darth Maul Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 De homies komen na ik dacht de missie cut troath bussines terug en moet je de wijken veroveren.
Draky^ Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hey , dat probleem heb ik ook want toen ik naar het 2e land ging was alles nog groen ( al het gebeid dus gejat ) en ik kom later terug overal de vijhanden :o dus dat is normaal ? of moet ik gewoon blijfen knallen ? maar die vlakken ( Groen / Paars /Geel ) zi ik ook niet meer :s Draky^
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat is normaal en ga niet knallen je kan pas weer gebieden overnemen na de missie Home Coming.
Draky^ Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) oke , Dus gewoon verder gaan met de missies ? Draky^ Bewerkt: 2 februari 2006 door Draky^
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Jup Als je mijn post helemaal boven aan leest. Daarin heb ik uitgelegd wat je allemaal moet doen. Als je gewoon alle missies doet reis je door heel San Andreas. Later kom je terug om wraak te nemen op Ballas. Je vermoord dan allemaal Ballas mensen om die gebieden terug te krijgen. Je zult daarna de grootste en machtigste gang van San Andreas worden. Gewoon doorspelen en alles komt goed Bewerkt: 2 februari 2006 door Ruurd31
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ja gewoon verder gaan het duurt wel een tijd voordat je bij die missie bent. Edit:Ruurd was me voor. Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 maar toen ik denk ik in countryside of in san fierro was , was die hood's allemaal weg dit is toch ook normaal??
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja, dat is gewoon normaal. Na de missie "The Green Sabre" verdwijnen de kleuren van de kaart. De Ballas hebben alle gebieden overgenomen die je in kunt nemen. Na de missie "Home Coming" zullen de kleuren weer terug komen en je kunt weer gebieden overnemen.
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ja dat is normaal alleen als je missies doet in Ls of de tweede keer dat je missies doet in Ls. Edit:Ruurd was me weer voor . Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber
Fizzle E Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Los Santos Vagos hebben dan ook El Carona overgenomen, de wijk waar de gang van Cesar plaats vind ) >>> Door Dizzee: Volgens mij is deze persoon al lang geholpen hoor. Kijk eens naar de datum. Dit topic dateert van 2 februari, hij heeft geen nood meer aan een antwoord. Let volgende keer op de datum voor je ergens post. <<<
DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Nou ik heb meer last van de Vagos dan van de Ballas. De Vagos Hebben een groot voordeel in de bergen. De Ballas zitten op het plattenland.
Recommended Posts