Jump to content

gang maken!?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal ik ben nieuw opdit forum...ik heb een vraagje hoe kom je aan een gang een vriend van mij zit minder ver als ik en heeft een gang ik zit aan missie:wrong side of the tracks...Maar hoe kom je nu aan die gang!

help mij :D

Geplaatst: (bewerkt)

Hej Tekke, welkom op het forum :cya: ! Ik zal je proberen te helpen.

Je zit al in een gang, in de Grove-street gang (klik, om erna toe te gaan). In het begin van het spel kun je nog niet een eigen gang maken, pas na de missie "Los Sepulcros" kun je een eigen gang maken. Dat doe je door te recruteren, op de PC doet je dat met H of G. Hoe meer respect hebt hoe meer vrienden je kunt recruteren. Als je respect helemaal vol is kun je maximaal 7 Grove-street members recruteren. Je kunt er dan mee rondrijden en andere gangs aanvallen. Dus na die missie kun je gewoon met jou eigen gang rondrijden en mensen lastigvallen. De Grovestreetmembers helpen je dan.

Je kunt je respect verhogen door andere gangleden te vermoorden. Elke keer als je een andere ganglid vermoord krijg je er respect bij, het is maar een heel klein beetje. Als je dan veel andere gangleden vermoord hebt krijg je er dus een beetje respect bij. Op den duur heb je zoveel vermoord dat je respect omhoog springt. Ook elke keer als je een missie haalt krijg je ook een beloning, vaak bestaat die beloning uit respect of geld. Van dat respect kun je telkens meer mensen recruteren. Ook door "groene" kleren te kopen kun je respect krijgen. Groen hoort bij jou gang, dus daarvoor krijg je ook respect. Als je dan later in het spel weer naar je respect kijkt, kun je veel respect hebben dus ook meer mensen recruteren.

Andere gangs in SA: http://nl.wikigta.org/index.php/Gangs_%28San_Andreas%29

Als je nog meer vragen hebt kun je ze altijd stellen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ja maar het rare is er stond op een gegeven moment je kan nu een 2 man gang maken en erna je kan nu een 3 man gang maken maar vind nergens mensen voor een gang mee te maken :)

Je kunt dus alleen maar mensen recruteren om een gang te maken. Het zijn de groene mensen die bij jou huis zijn. Zie foto:

gang01s.jpg

Richt op de mensen, en druk dus op de knop (op PC G of H) om mensen te recruteren. Dan komt er een balkje in beeld dat je gang-streng vergroot is. De gerecruteerde mensen zullen je hierna volgen, als je in een auto stapt zullen ze ook in de auto stappen. Je kunt ze dan ergens heen vervoeren, dus waar jij heen wilt.

Bewerkt: door Ruurd31

Ps2:Rekruteren Alle mensen: Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up

Ps2:mensen die je hebt gekrekruteert hebben rocket launcher:R2, R2, R2, X, L2, L1, R2, L1, Down, X

----------------------------------------------------

PC:Rekruteren Alle mensen:SJMAHPE

PC:mensen die je hebt gekrekruteert hebben rocket launcher:ROCKETMAYHEM

Veel Succes...

Dago58x

Bewerkt: door Dago58x

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...