Darth Maul Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Licht eraan of je codes gebruikt want anders komt de politie wel en als je ze vermoord komt die ook. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Als de politie er is kan je dan nog altijd bliven stelen in de huizen? Of komt de politie binnen en word je dan opgepakt? Srry heb nog nooit ingebroken Of 1 keer met een missie dacht ik. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik dacht dat als je buitenkwam dan de politie er stond en je pakte. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Kan je nog weg lopen als je buiten komt? Denk dat ik het eens ga doen, dan moet ik niet van die vragen stellen! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Kan je nog weg lopen als je buiten komt? Ja hoor. Alleen heb je volgens mij 2 sterren. Dus de politie zal jou lang volgen. Als je buiten komt beginnen ze ook op je te schieten totdat je "wasted" bent. De politie wacht buiten op je, ze komen niet binnen. Speel het eens, wel geinig en je kan je banksaldo leuk omhoog halen Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hehe , eerlijk gezegt wist ik niet eens dat dit allemaal kon , nu ik het heb uitgeprobeert is best wel lachen Reageren
Goliat Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Kheb 't gedaan, en 't is best grappig, alleen niet het geld waard want ik had een paar TV's een 1 radio gestolen en ik kreeg maar $720. ennuh ik kreeg 3 sterren, toen het bij de eerste keer mislukte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.