Jump to content

Microsoft Frontpage 2003

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik heb Frontpage 2003 en ik wil (met behulp van Photoshop) het graag leren.

Nu ik heb ik alles in het engels, en ik vond een site met alleen Nederlandse uitleg..daar heb ik dus weinig aan.

Ook op internet zoeken resulteerde in niets.

Nu mijn vragen:

- Gebruikt iemand hier nog meer Frontpage?

- Zou die een leuke (beginners) uitleg willen geven in het Engels..het verhaal mag Nederlands maar ik bedoel, als je bijvoorbeeld dit moet doen: Bestand --> Open --> BlaBlaBla, dat het in het Engels kan worden uitgelegt.

Alvast Hartstikke bedankt!

Niels

Geplaatst:

Misschien heb je hier weinig aan.

Ik had en een vriend heeft Frontpage 2003 in het Engels.

Je kan altijd beginnen met een layout slicen. Dit kan je doen bij Photoshop.

Je hebt de Slice Tool nodig. Maak eerst een document aan bij photoshop en slice je layout hoe je het wilt etc.

Sla die layout op als HTML document. Klik daarna op het bestand (waar je het hebt opgeslagen) en daarna druk je: Bestand -> Bewerken met Kladblok. Kopiéér die kladblok dingen en plak het op Frontpage als HTML.

Je kan het ook met Frontpage meteen openen.

Mijn vriend heeft een website zelf met Frontpage 2003 gemaakt. Hij heeft een pagina vol voor menu staan. Op het menu komen allemaal die links. Hij 'verbind' die pagina van menu met zijn huidige pagina.

Als je wilt kan je me een PB sturen voor die site als het mag. Wat daar kan ik het je allemaal laten zien.

Geplaatst:

Frontpage is slecht, stikt van de bugs. Dreamweaver is veel beter. Alle software van Microsoft stikt van de bugs.

Geplaatst:

Ja, kan ik weer andere zooi gaan vinden.

Ik hoorde van een vriend van mij, dat je leuke dingen kan doen met Frontpage en dat het een makkelijk programma is! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...