kristof01 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) zijn er ook (net als in gta VC) codes voor kostums? bv ganstastyle? ik bedoel niet die codes zoals ninjatown, crazytown. grtz kristof01 Bewerkt: 1 februari 2006 door kristof01 Reageren
Svenie Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) niet dat ik weet kijk eens op wikigta als er daar geen staan maar ik betwijfel als er zo een cheat bestaatklik Bewerkt: 1 februari 2006 door gta idiood Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 zijn er ook (net als in gta VC) codes voor kostums?bv ganstastyle? ik bedoel niet die codes zoals ninjatown, crazytown. grtz kristof01 Nope, je kunt kostuums alleen op de normale manier krijgen. Reageren
kristof01 Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Nope, je kunt kostuums alleen op de normale manier krijgen. aah ok jmr want ik ben nog steeds niet bij de missie waar je bij DS kunt shoppen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hmm ik heb DS net, maar gewoon doorspelen, bij DS kun je wel nette kleren enzo kopen maar het is niet zo super bijzonder. Toen ik DS nog niet had kwam ik goed rond met de andere kleding shops. Reageren
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ok er zijn er dus geen dus. punt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) aah ok jmr want ik ben nog steeds niet bij de missie waar je bij DS kunt shoppen Je kunt alle soorten kleren kopen in de shops hieronder. Als je bijvoorbeeld er heel netjes uit wilt zien moet je naar DS, wil je er gangster bijlopen dan moet je in Binco kijken. Voordat jullie wat vragen, kun je altijd even kijken in de FAQ About SA. Daar vond ik toevallig dit: Wanneer gaat die winkel nou is open?? Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs Gaat open na de missie: Home Coming Succes ermee Bewerkt: 2 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Maar er is een cheat dat je een andere mens kan worden dan is de kleding toch verandert Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ja die is er maar die werkt niet tenminste op de ps2. Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
wiebje Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hij werkt niet op de ps2 maar op de pc ook niet or... Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 LIFESABEACH Strandsfeer Overal mensen in strand kleding en CJ draagt een zwembroek met slippers! CRAZYTOWN Funhouse San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding Dit zijn de enige codes voor de pc, waar CJ andere kleding krijgt. Er is ook geen cheat om een ander personage van SA te worden... Blijkbaar is er wel één voor de ps2 maar die werkt niet... Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 o sorry ik keek naar wikigta en toen zag ik een cheat daar stond Verander Character Model Reageren
SamShine Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Sletten magneet Trekt vrouwen aan met "speeltjes" in hun handen. CJ draagt nu het "gimp suit" PS2 Vierkantje, Rechts, Vierkantje, Vierkantje, L2, X, Driehoekje, X, Driehoekje PC BEKKNQV Xbox Staat niet in de lijst van WikiGta. Groeten, Deze loser. PS: Voortaan even erbij zetten welke console je hebt, is wat makkelijker voor de mensen die je helpen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Alleen in VC waren er cheats voor een ander Personage uit het spel te worden ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Je kan ook altijd een kostum in het spel brengen door te modden. Deze vind je op vele gta sites, en lees altijd de read-me file. Daar staan alle instructies en progs die je nodig hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.