xmiranda Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 hoi wie weet of er ook een nederlands talenpakket is vor gta vice city en waar kan ik die downloaden? en hoe werkt dat dan als ik het gedownload heb? alvast ontzettend bedankt groetjes miranda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Hier kun je zo'n mod downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.120 Hoe het werkt weet ik niet, er zit vast wel een readme bij. P.s. welkom op het forum! Bewerkt: 1 februari 2006 door royboyvdv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xmiranda Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 oke hartstikke bedankt ik ga het downloaden en dan probeer ik wel ff wat... groetjes miranda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Ik zou hem niet installeren, ik had dat ook eens gedaan en toen bleef hij steeds hangen bij sommige missies... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Deze mod vervangt de taal "spanish"(spaans), dus mocht hij blijven haken schakel dan terug naar engels . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.