Typhoon Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) DBZ was altijd mijn lievelings serie, ik vondt het gewoon zo vet... ik heb ze bijna allemaal wel gekeken vanaf dat Goku klein was! Zo leuk! MIjn beste stijder is nog steeds Goku. Ik vondt hem gewoon altijd cool. en Gogeta vondt ik ook zo vet! Mooist Fusie. BTW: Pokemon vondt ik ook heel leuk. Bewerkt: 3 februari 2006 door Typhoon Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Meesterlijke serie. De animaties zijn briljant en sommige dialogen ken ik uit mijn hoofd en zijn op mijn netvlies gebrand.Alleen een beetje jammer dat het verhaal soms niet helemaal klopt en er ontiegelijk veel fillers inzitten. Sommige saga's zijn een beetje eentonig. 1. Kan vijand niet verslaan 2. Kan de vijand uiteindelijk wel verslaan omdat de persoon heel boos of verdrietig wordt. 3. Repeat. Maar toch, zó ongelofelijk veel plezier aan deze serie gehad. Heb de hele Saiyan Saga trouwens op mijn PC staan. Spellen zoals Budokai 3 ben ik de masta in en speel ik nog dagelijks. Ik speel ook Budokai 3, en ik ben er ook heel goed in. Ik speel het elke dag. Kortom gewoon een hele goede serie en hele vette games. Reageren
Svenie Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja ik speel ook nog budokai 3 de films van dbz zijn best ook cool Reageren
XboxGta Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Vroeger keek ik veel naar Dragonball Z Maar de laatste tijd kijk ik daar nooit meer naar Beste strijder: Trunks Gogeta Gohan ... Reageren
Synchro Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik vind het nog altijd leuk om naar te kijken .. Bovendien keek ik er vroeger veel naar. Btw , mijn vroegere naam op dit forum is GoKu GoKu => Synchro Beste Strijder Gohan , ... Dat is gewoon een joch die nooit op geeft en heel leuk karakter heeft! Reageren
Svenie Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja gohan is idd wel een sterke vechter maar ik vind zijn karakter nog al storend dus VEGETA Reageren
LucasV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Goku heeft humor! Van die arrogantie van Vegeta ben ik zat... Reageren
StyloN Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Jaa Meesterlijke serie Mijn favoriete strijder is : Ten shin han hoe die echt vecht in aflevering 21: Tien goes all out Echt zo mooi en dat dan allemaal om zijn vriendje Chaotzu ken je deze personages niet? Als jullie de serie die eerder kwam dan dragonball z hebben gezien die heete Dragonball dan zijn hun zeg maar de hoofdpersoon.. en tien wint dan het 22este tournament tja zoek ze gewoon op google dan vind je wel genoeg Ik heb zeg maar de serie wel 5x gezien ( helemaal he ) met GT en DB erbij Reageren
Rensch Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik vind en vond Dragonball Z altijd helemaal geweldig! GT heb ik altijd een <PIEP> serie gevonden (klopte nix van, maar was ook van een andere schrijver) en de gewone Dragonball vond ik nooit zo leuk omdat er geen transformaties in voor kwamen Mijn favorite scenes waren toch wel de scene waar goku in Super Saiyan veranderd (tegen Friza) en waar Gohan in Super Saiyan 2 veranderd (tegen Cell). Prachtig die emoties M'n favorite strijder is toch Goku. Irri dat hij altijd te laat komt bij gevechten maar ik ben helemaal weg van Super Saiyan 3 en Goku was de enige die dat kon (ja Gotenks ook dus misschien is Gotenks ook wel mijn favo personage ) En Goku is gewoon super stoer Overigens komt er een Dragonball Z film uit!!! Er zijn jaren roddels over rondgegaan die alles behalve waar waren. Maar nu heeft toch een regisseur het script op tafel gegooid! Het zal nog héél lang duren voordat die film af is maar volges mij wordt hij wel vet! Geloof je me niet? <klikkie> Dit is TV.com ... de meest betrouwbare site samen met IMDB over films en televisie Reageren
Forever GTA Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Dragonball z is de beste tekenfilm/anime serie die er is gewoon naast pokemon en paar enkele. Vroeger als ik uit school kwam ging ik gelijk voor de buis zitten en het kijken, ook alle herhalingen zoals in het weekend dat was tof zo kon je de gemiste zien en ze achter elkaar kijken. Ik heb DBZ gezien en ook DB GT de laatst klopte niet echt etc.. maar was zeer goed, alleen ik heb DB niet gezien die hebben ze niet uitgezonden zeker echt jammer. -De een na de andere saga was tofer en wreder. -De slechteriken gemener en sterker maar echt geweldig. -De gevechten en de powers zijn zó cool, schitterend en prachtig. -De fusions en hoger level zijn gewoon mega cool en super fantastische. Wanneer iemand dood ging welke manier dan ook was zoó zielig er zaten van die prachtige momenten bij daarbij kun je je tranen niet tegenhouden. En dan wanneer de slechterikken verslagen worden op ongelovige manieren, en de een na de andere steeds betere manieren en powers en zoó mega cool en fantastisch.. M'n favo personages zijn gewoon bijna iedereen, Goku, Gohan, Vegeta, Piccolo, krillin, Goten, Trunks-(beide), buu Wanneer ze hogel level krijgen of veranderen zijn ze nog meer me favo en super fantastische personages... De vrouwen/meiden van deze serie zijn zo mooi en gewoon weg helemaal weg van C18, Videl, Chi chi, Bulma Al die zenders veranderen en deze ging eraf yorin dus dbz ging ook weg, ik mis het toch zo vreselijk als het op een ander zender is baal ik toch zo. (cartoonnet work zeker en die krijg ik ook niet meer) Ik heb bijna alle games lijken wat op elkaar maar toch geweldig super game!! Weet iemand waar je de serie kan kopen?? wil het zo graag, ik weet dat er enkele films van zijn die naast de serie zijn gekomen en er niet in voor kwamen. En weet iemand een actief en goed forum? heb net pas forums ondekt en er nog niet bepaald naar gezocht. Net als andere dingen is DBZ forever in my heart.... Reageren
Froop Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hier kan je alle afleveringen en films downloaden. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Dankje maar ik krijg ''error'' en ''file not found'' kan zijn dat het aan me computer ligt maar wat moet ik anders doen? En ik weet ook niet precies hoe downloaden werkt ook, zoek er wel naar voor series/films heb er een aantal.. Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Even gechecked en ik krijg die meldingen ook, zowel op de mirrors als op de andere downloadlink. Maar ik vind DBZ eigenlijk gewoon ronduit slecht Zo'n tekenfilms zijn echt niets voor mij. Hetzelfde als bij die Pokémon en Yu-Gi-Oh shit, dat vind ik echt vreselijk @hieronder: Ja dat kan zijn, maar ik ken er nu eenmaal niets van dus ik ken ook het verschil niet Bewerkt: 7 juni 2008 door tjoef Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Even gechecked en ik krijg die meldingen ook, zowel op de mirrors als op de andere downloadlink.Maar ik vind DBZ eigenlijk gewoon ronduit slecht Zo'n tekenfilms zijn echt niets voor mij. Hetzelfde als bij die Pokémon en Yu-Gi-Oh shit, dat vind ik echt vreselijk Ik vindt niet dat je Pokemon en Dragon Ball Z kunt vergelijken. Pokemon en Yu gi oh, zijn allemaal van die New school zooi. Dragon ball Z is gewoon lekker oldskool. En Naruto is nog beter als Dragonball z Reageren
erik.koel Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik ben ze allemaal weer aan het herzien!!! Dragonball had ik heel vroeger al gezien op de Duitse zender, en die heb ik eerst weer bekeken! Echt super leuk en grappig is dat, zo cool als ze nog klein zijn Met Dragonball Z ben ik nu bij de Majin Buu saga, Vegeta en Goku zijn net gefused Vegito Daarna Dragonball GT nog kijken, heb ik wel kleine delen van gezien maar niet alles! Dragonball (Z) draait echt niet alleen om het vechten, het is meer een verhaal over vriendschap. Momenten als Krillin word vermoord door Frieza, wanneer Goku zich opofferd in de Cell saga op zijn vrienden te redden, wanneer hij Goten ontmoet en weer verlaten moet, enzovoort! Het is gewoon super! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.