-->nick<-- Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik ben ze allemaal weer aan het herzien!!! Dragonball had ik heel vroeger al gezien op de Duitse zender, en die heb ik eerst weer bekeken! Echt super leuk en grappig is dat, zo cool als ze nog klein zijn Met Dragonball Z ben ik nu bij de Majin Buu saga, Vegeta en Goku zijn net gefused Vegito Daarna Dragonball GT nog kijken, heb ik wel kleine delen van gezien maar niet alles!Dragonball (Z) draait echt niet alleen om het vechten, het is meer een verhaal over vriendschap. Momenten als Krillin word vermoord door Frieza, wanneer Goku zich opofferd in de Cell saga op zijn vrienden te redden, wanneer hij Goten ontmoet en weer verlaten moet, enzovoort! Het is gewoon super! Klopt, soms zijn die vredes tijden ook wel lachen Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Geweldige serie. Ik was er vroeger zwaar verslaafd aan. Samen met een vriend miste we geen enkele aflevering en dan de dag erna op school het bespreken. Heerlijke tijd... Maar door dit topic wordt mijn verslaving weer opgewekt. Je kan hier alle aflevering bekijken. Je streamt ze van de site af dus je hoeft niet te downloaden. Reageren
Disturbed Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Geweldige serie. Ik was er vroeger zwaar verslaafd aan. Samen met een vriend miste we geen enkele aflevering en dan de dag erna op school het bespreken. Heerlijke tijd... Maar door dit topic wordt mijn verslaving weer opgewekt. Je kan hier alle aflevering bekijken. Je streamt ze van de site af dus je hoeft niet te downloaden. Omg daan! Held!! Ik heb 3 volledige seizoenen compleet op dvd, maar de Garlic Junior saga heb ik nooit meer kunnen zien...tot nu dan! BEDANKT Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Ik ben ze allemaal weer aan het herzien!!! Dragonball had ik heel vroeger al gezien op de Duitse zender, en die heb ik eerst weer bekeken! Echt super leuk en grappig is dat, zo cool als ze nog klein zijn Met Dragonball Z ben ik nu bij de Majin Buu saga, Vegeta en Goku zijn net gefused Vegito Daarna Dragonball GT nog kijken, heb ik wel kleine delen van gezien maar niet alles!Dragonball (Z) draait echt niet alleen om het vechten, het is meer een verhaal over vriendschap. Momenten als Krillin word vermoord door Frieza, wanneer Goku zich opofferd in de Cell saga op zijn vrienden te redden, wanneer hij Goten ontmoet en weer verlaten moet, enzovoort! Het is gewoon super! Goten ontmoetten ? Goten is Goku's tweede zoon. Edit, verkeerd begrepen =D Bewerkt: 11 juni 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 @daan007 Echt geweldig bedankt!! lekker weer dbz kijken. Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 DBZ was gewoon het beste wat ik ooit op tv heb gezien. Maar veel nieuws kan ik neit zeggen want ik ben heteens met iedereen hierboven .... MAar mijn favouritee personages is : GOHAN SSJ2 Die is gwn keigaaf die haren en zijn kleren... En als 2e vind ik Goku sjj2 ook mooi. En als 3e kiez ik voor die kleine trunks super saiyin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.