Jump to content

Need for Speed Most Wanted Video

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben gister begonnen aan een eigen video van Need for Speed Most Wanted. Ongeveer halfe dag heb ik zitten filmen met Fraps en heb nu zo'n 40 minuten aan film (11GB). Windows Movie Maker vond ik persoonlijk niks en ging een stapje verder naar Adobe Premiere Pro 2.0. Allemaal leuk een aardig maar er komen wel wat problemen bij kijken.

Zo zat ik dus zo'n 3 uur te zoeken hoe ik van een stukje film 2 kon maken, kortom; splitsen. Heb alle opties geprobeerd en kwam later pas achter dat ik met een tool die ik drie kwartier geleden al heb geprobeerd het allemaal kon. Toen heb ik zitten prutsen met tekst en kon maar geen goede font vinden noch het tekst dat zou kunnen schrijven.

Ik heb standaard intro van Need for Speed gebruikt met hem prachtige EA begin. Dat mooie vrouwtjes met haar babbel over straat racen heb ik weg gedaan en gelijk het leuke er achter gezet. Het is bijna hetzelfde wat je normaal in het spel ook ziet. Alleen morgen zal ik mijn eigen film erbij schroeven. Misschien zal ik de intro morgen wel aanpassen. Ik vind het nu beetje te simpel.

-

Grote: 8,06MB

Resolutie: 640x480

Duur intro: 1:04

Download Link: Hier

-

Natuurlijk is het voor de mensen die de officiele trailer nog niet gezien hebben en het spel ook niet, leuk om naar deze te kijken. Zodra de hele versie klaar is zal ik het even melden. Dan probeer ik even de compressie zonder grote kwaliteit verlies te verhogen want als ik nog 9 minuten erbij plak word het bestand iets te groot.

Geplaatst:

Dat hoort ook zo. Ik ga nu mijn eigen video erin verwerken. En boven staat ook dat je alleen de intro download en niet iets nieuws. En de intro is zelf ook heel klein beetje aangepast. De vrouw is weg, het begin is iets mooier want het geluid hoor je en dan komt de politie wagen in beeld, heel mooi moment. En ik wou de normale intro gewoon als begin gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

-

Grote: 28,6MB

Resolutie: 640x480

Duur intro: 3:48

Download Link: Zie boven.

-

Het zijn allemaal korte stukjes uit het spel die ik beetje achterelkaar heb geplakt. Later zal ik de hele video editen en alles wat netjes maken.

Nogmaals: Het is niet af!

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Leuk filmpje, misschien nog wat muziek toevoegen bij de zelfopgenomen stukjes,

als dat kan. Verder leuk gedaan, het wordt al wat!

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

de link werkt niet! (nog steeds niet!) edit: nog niet!

Bewerkt: door brbgtaplayer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...