Goliat Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Als ik een vote wil starten zegt de server altijd: dat die race niet bestaat. Ook als ik het gewoon goed heb getypt. Kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hoe vote jij? Zo moet het ik neem even Airport Dogfight als voorbeeld. /vote map airport dogfight Doe je het zo? Dan zou het goed moeten zijn. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hoe vote jij?Zo moet het ik neem even Airport Dogfight als voorbeeld. /vote map airport dogfight Doe je het zo? Dan zou het goed moeten zijn. /vote race airport dogfight Kan ook Reageren
Azer Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 of gewoon een server joinen waar aparte scripts draaien ... bv. !votemap map (en geeneens een verplichting om de gehele mapnaam te typen) zo'n server is te vinden in mijn sig Reageren
Goliat Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Bedankt, ik dee 't eerst zo: Vote map <mapnaam> // Maar als ik me niet vergis staat het wel zo uitgelgd bij dat topic van Ewoud waar die comands staan Reageren
Azer Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Bedankt, ik dee 't eerst zo:Vote map <mapnaam> // Maar als ik me niet vergis staat het wel zo uitgelgd bij dat topic van Ewoud waar die comands staan die commands in Ewoud's topic werken alleen met een slash ( / ) ervoor in je chatscherm (T)...zonder slash werken ze alleen in je Console (F8)... Reageren
Joriz Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Houd er wel rekening mee dat je hoofdletters moet gebruiken indien de mapnaam die heeft. merk op dat het voten op de server van gtagames.nl niet meer mogelijk is. Dit wordt nu door admins gedaan. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 of gewoon een server joinen waar aparte scripts draaien ...bv. !votemap map (en geeneens een verplichting om de gehele mapnaam te typen) zo'n server is te vinden in mijn sig Custom maps? Reageren
Azer Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 of gewoon een server joinen waar aparte scripts draaien ... bv. !votemap map (en geeneens een verplichting om de gehele mapnaam te typen) zo'n server is te vinden in mijn sig Custom maps? er draaien wel een paar custom maps ja, maar waar ik op doelde was een custom votemap Reageren
BaasB Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb 2 vragen. Vraag 1: kan je ook een map voorstellen als je geen admin bent? Vraag 2: kan ik een van mijn zelfgemaakte mappen voorstellen op een server die niet van mij is? Groeten BaasBart Reageren
Azer Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb 2 vragen.Vraag 1: kan je ook een map voorstellen als je geen admin bent? ja, mits er votemap draait.Vraag 2: kan ik een van mijn zelfgemaakte mappen voorstellen op een server die niet van mij is?nope, jijzelf hebt geen rechten om op een server (die niet van jezelf is) maps te uploaden... Reageren
BaasB Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Vraag 2: kan ik een van mijn zelfgemaakte mappen voorstellen op een server die niet van mij is?nope, jijzelf hebt geen rechten om op een server (die niet van jezelf is) maps te uploaden... Maar hoe kan je dan OOIT tegen andere mensen een zelgemaakte map spelen als je zelf geen server hebt? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Dan hangt van de eigenaar van de server af. Of die de maps van anderen upload naar zijn server. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Door gewoon een goede map te maken en duidelijk met omschrijving op center.mtasa.com te plaastsen. Dan downloaden andere mensen hem en komt hij op hun server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.