Lorenzo NL Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 IK heb gehoord dat er een garage was waar de daken van open konden. Is dat nou verzonne of hoe zit dat nou? Als het goed is kon je er alleen helikopters in parkere. Je vloog boven de garage(of gebouw) dan gingen die daken open ofzo en dan kon je hem erin vliege. Bestaat ie???? Ltrz Lorenzo Reageren
Berrus Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 IK heb gehoord dat er een garage was waar de daken van open konden. Is dat nou verzonne of hoe zit dat nou? Als het goed is kon je er alleen helikopters in parkere. Je vloog boven de garage(of gebouw) dan gingen die daken open ofzo en dan kon je hem erin vliege.Bestaat ie???? Ltrz Lorenzo Daar heb ik niets van gehoord........Maar ben ook nog lang niet op de helft van het spel hoor Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat is niet waar ik heb Gta Sa al vaak uitgespeeld maar dit heb ik nooit meegemaakt welke garage is het? Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik denk van niet , want ik heb nog nooit zo iets gehoord en ik ben bij de helft van het spel Reageren
LucasV Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hehe, lijkt me niet. In de 100% wat ik gehaald heb ik het niet in voorgekomen. Heel misschien ergens verborgen ofzo? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Er is wel een soort garage daarvoor die staat op je eigen vliegveldje. Maar daar gaan de daken niet van open maar de deuren. Je kunt er je helicopter voorzichtig voorzetten, en dan kun je hem erin duwen. Hij blijft daar dan ook gewoon staan. Maar een garage waar de daken van open kunnen bestaat niet. Groetjes Mij Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Nee, Het bestaat inderdaad niet Het zal wel een verzinsel zijn van iemand, zo zijn er veel dingen Er is wel een grote garage in Las Venturas Waar je Maximum 4 voertuigen kan in zetten of een groot vliegtuig ! Groetjes Bewerkt: 2 februari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die grote garage is in San Fierro. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Nee, ik heb het over de garage in the dessert, daar kan je 4voertuigen in zetten of een vliegtuig Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Oh dan heb je gelijk wel cool eigenlijk om een vliegtuig erin te zetten. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Er is wel een soort garage daarvoor die staat op je eigen vliegveldje.Maar daar gaan de daken niet van open maar de deuren. Je kunt er je helicopter voorzichtig voorzetten, en dan kun je hem erin duwen. Hij blijft daar dan ook gewoon staan. Maar een garage waar de daken van open kunnen bestaat niet. Groetjes Mij Een heli daarin zetten is een beetje nutteloos, das nl. erg lastig met opstijgen. Reageren
De Huib Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 valt wel mee. als je gwoon heel rustig naar binnen en naar buiten vliegt is er nix aan de hand. met een helicopter. je moet gwoon niet zo lomp doen. heel laag blijven en heel langzaam vooruit. dan kun je zonder problemen met een helicopter in de garage Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Wel er is is wel een hanger in de vlieghaven waar de duer naar beneden open gaat! <- -> niets zo dus Reageren
ra-vds Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Wel er is is wel een hanger in de vlieghaven waar de duer naar beneden open gaat!<- -> niets zo dus jawel der is op je eigen vliegveld in the dessert een hangar waar vliegtuigen in kunnen en die deuren gaan <-> zo open over een dak wat open gaat heb ik owk nog nooit iets gehoord greetz Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Neen er is duidelijk geen hanger warhet dak open gaat. Mss gaat het hier over een mod? Is je born een vriend tovallig die veel mod? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.