Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ik vroeg me af: Welke player skin gebruik je? Ik zoek nieuwe leuke player skins, maar ze zijn best lastig te vinden . Graag screenshot en download link plaatsen . Uploaden kan gratis en anoniem via www.rapidshare.de . Ik zal beginnen: Favoriete skin: Hitman Ik heb deze skin zelf gemaakt. Hier zijn een paar screenshots: De skin heb ik als bijlage toegevoegt. Om de skin te gebruiken moet je hem in de map /Skins/ zetten, die je kunt vinden in de vice city folder. Daarna open je vice city, en gaan naar opties -> player skin en kies "Hitman". Dan druk je op Apply en je bent klaar om te met je nieuwe skin te spelen. Als je deze skin niet aanhebt, maar wel alle stappen hebt gevolgt komt het omdat je de "street"outfit aan moet hebben. Waarschijnlijk gebruik je een andere outfit. Je kunt de outfit "Street" vinden bij ocean view hotel, boven op je kamer. Als je diaz al hebt verslagen kun je 'm ook vinden in de vercetti mansion. De skin moet geen huurmoordenaar voorstellen, maar mij in mijn favoriete kleding. Een zwart hemd met een witte spijkerbroek en zwarte schoenen en een mooi goud horloge. . Omdat mijn nickname op de meeste games "Hitman" is, en iedereen vind dat ik er als een huurmoordenaar uitzie heb ik de skin "Hitman" genoemd. Bewerkt: 2 februari 2006 door KennDevil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Moeilijk te vinden? Kijk ===>HIER<=== eens. 49 skins om precies te zijn, met foto en al... Maar om toch ontopic te blijven, ik gebruik gewoon de skin van Tommy... Iedereen weet wel hoe die eruit ziet toch??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Daar heb ik al gekeken, zonder succes. Niets wat echt bij me past . De "orginele" tommy skin is erg mooi, maar ik hou ervan om tommy meer naar mijn stijl te kleden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lollermans Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 coole skin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) hierzo kan je ook een boel skins vinden! Bewerkt: 14 augustus 2006 door brbgtaplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 of HIER er zijn er bij waar je de player1.txd moet vervangen maar erstaan ook gewone skins op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 je hoeft player1 niet te vervangen, hij kan ook gewoon tussen skins, heb ik ook gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 29 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Bedoel je de .TXD? Dat wist ik nog niet, wel geinig Wat vind je trouwens van m'n skin? Ik gebruik hem zelfs na maanden nogsteeds... Bewerkt: 29 augustus 2006 door Assassin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Ik vind de skin van een militair erg leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.