~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hey kan je bij Transfender ook Paintjobs doen?? Want de enige keer dat ik tot nu toe paintjobs kon doen was met een Lowrider bij Loco Low Co, en dat waren niet eens zulke mooie. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Bij de transfender kan je geen paintjobs doen want het zijn gewoone auto,s bij diegene die jij opnoemt en bij weels arch Angels kan je paintjobs doen bij weels arch angels zijn er hele mooie. Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 In transfenders kan je dacht ik alleen maar een auto van kleur doen veranderen. Zoals gta-liefhebber al zegt kan je in Weels Arch Angels de mooiste paintjobs vinden. Weels arch angels bevindt zich in het westen van San Fierro en je kan er enkel deze auto's tunen: - Sultan - Elegy - Uranus - Flash - Jester - Stratum Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) In transfenders kan je dacht ik alleen maar een auto van kleur doen veranderen. Zoals gta-liefhebber al zegt kan je in Weels Arch Angels de mooiste paintjobs vinden. Weels arch angels bevindt zich in het westen van San Fierro en je kan er enkel deze auto's tunen:- Sultan - Elegy - Uranus - Flash - Jester - Stratum En je kan nitro en dat gedoe dat die auto heen en weer gaat geen idee meer hoe dat heet.In de transfender doen. Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Je kan in elke tuningshop, nitro en hydraulics (dat gedoe dat jij noemt) op je auto laten zetten. ;-) Maar daar gaat het topic ook niet over. Ontopic dus. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 In transfenders kan je dacht ik alleen maar een auto van kleur doen veranderen. Zoals gta-liefhebber al zegt kan je in Weels Arch Angels de mooiste paintjobs vinden. Weels arch angels bevindt zich in het westen van San Fierro en je kan er enkel deze auto's tunen:- Sultan - Elegy - Uranus - Flash - Jester - Stratum Thanx Dizz maar waar vind ik die roestbakken? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Welke roestbakken bedoel je? Welke type auto bedoel ik dan. Kun je de naam even geven, dan weet ik vast wel waar je hem kunt tunen . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik bedoel van de auto's die Dizzee opnoemde, maakt me niet uit welke. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Vier ervan kan je vinden in Wang Cars als je daar alle missies hebt gehaald. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik bedoel van de auto's die Dizzee opnoemde, maakt me niet uit welke. Die auto's kun zien rondrijden, dan zul je ze moeten stelen. Sommige staan in Wang Cars geparkeerd. De Elegy staat boven in Wang Cars geparkeerd. Als je een auto locatie wilt weten moet je op de desbetreffende auto klikken, dan zal er bij de meeste auto's wel een kaartje zijn waar je ze kunt vinden. Bij de (oranje) stip vind je ze. Is de stip rood dan kun je hem unlocken met een missie. Link naar de voertuigen van SA: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik bedoel van de auto's die Dizzee opnoemde, maakt me niet uit welke. Die auto's kun zien rondrijden, dan zul je ze moeten stelen. Sommige staan in Wang Cars geparkeerd. De Elegy staat boven in Wang Cars geparkeerd. Als je een auto locatie wilt weten moet je op de desbetreffende auto klikken, dan zal er bij de meeste auto's wel een kaartje zijn waar je ze kunt vinden. Bij de (oranje) stip vind je ze. Is de stip rood dan kun je hem unlocken met een missie. Link naar de voertuigen van SA: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Thanx Ruurd, zoals gewoonlijk ben je weer een geweldige hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.