Jump to content

VC doet het niet meer


FeR-D

Recommended Posts

Ik heb ff een vraagje, keb net me spel opnieuw geinstalleerd omdat het spel raar begon te doen toen ik de main.scm opnieuw had geinstalleerd,

Me pc gaf namelijk een fouttoon met de tekst : unhandled excepsion

dus ik dat spel opnieuw installeren, en start de pc hem niet eens meer op, wat is dat dan weer, ( spel is 100 % legaal dus daar hoef ik al niets over te horen ;)

ken iemand me vertelle wat er wel mis is?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het spel helemaal kaal zonder mods of iets dergelijks?

Wat gebeurd er dan eigenlijk precies als je het spel opstart, helemaal niks, of crasht de pc..

Misschien is de snelkoppeling niet meer geldig, probeer het spel is te starten via de ''C:\Programme\Rockstar Games\Grand Theft Auto\Vice City.exe''.

Misschien werkt hij dan wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Is het spel helemaal kaal zonder mods of iets dergelijks?

Wat gebeurd er dan eigenlijk precies als je het spel opstart, helemaal niks, of crasht de pc..

Misschien is de snelkoppeling niet meer geldig, probeer het spel is te starten via de ''C:\Programme\Rockstar Games\Grand Theft Auto\Vice City.exe''.

Misschien werkt hij dan wel..

De snelkoppeling heb ik samen met het spel vernieuwt.. en in "F:\Program Files\Vice city.exe" het spel starten doet ie ook niet.

PC crasht ook niet, hij start gewoon niet op terwijl ie een uur geleden wel opstartte..

Link to comment
Delen op andere websites

Je start de game je speelt even en dan komt dat ja... ik had dat eerst ook toen had ik hem illegaal, ik werd er echt zat van dus hen ik legaal gekocht. Ik denk niet dat je er veel aan kan doen... er zal ergens een fout zijn, ik zou je VC echt helemaal "cleanen" alles verwijderen savegames ook. Meschien helpt het pas als je echt alles weg hebt.

En anders zou ik hem gewoon opnieuw kopen, het kan natuurlijk ook aan de CD zelf liggen, controleer hem op krasjes etc, maak hem even schoon met lauw water en een schoonvaat doekje.

Dit zou ik doen.

Typhoon.

EDIT: Ronald was me al voor ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Je start de game je speelt even en dan komt dat ja... ik had dat eerst ook toen had ik hem illegaal, ik werd er echt zat van dus hen ik legaal gekocht. Ik denk niet dat je er veel aan kan doen... er zal ergens een fout zijn, ik zou je VC echt helemaal "cleanen" alles verwijderen savegames ook. Meschien helpt het pas als je echt alles weg hebt.

En anders zou ik hem gewoon opnieuw kopen, het kan natuurlijk ook aan de CD zelf liggen, controleer hem op krasjes etc, maak hem even schoon met lauw water en een schoonvaat doekje.

Dit zou ik doen.

Typhoon.

EDIT: Ronald was me al voor ;)

Keb geen krasjes erop zitte, en hij is compleet opnieuw geinstalleerd,, savegames alles...

Link to comment
Delen op andere websites

De snelkoppeling heb ik samen met het spel vernieuwt.. en in "F:\Program Files\Vice city.exe" het spel starten doet ie ook niet.

PC crasht ook niet, hij start gewoon niet op terwijl ie een uur geleden wel opstartte..

Hij moet wel op de C: schijf staan. En het is *:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\vice city.exe

*=Schijf naam

Link to comment
Delen op andere websites

De snelkoppeling heb ik samen met het spel vernieuwt.. en in "F:\Program Files\Vice city.exe" het spel starten doet ie ook niet.

PC crasht ook niet, hij start gewoon niet op terwijl ie een uur geleden wel opstartte..

Hij moet wel op de C: schijf staan. En het is *:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\vice city.exe

*=Schijf naam

ik heb hem op F schijf gedaan omdat C vol is.. en hij heeft het altijd op die schijf gedaan maar ik zal hem eens opnieuw installeren onder F:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\vice city.exe

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op F schijf gedaan omdat C vol is.. en hij heeft het altijd op die schijf gedaan maar ik zal hem eens opnieuw installeren onder F:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\vice city.exe
Normaal maakt het niet uit waar je hem installeerd, je kan immers bij de installieprocedure een path kiezen..

Ik vind het echt een heel raar probleem, en misschien ligt het niet eens aan het spel. Toen je het spel voor het eerst geinstalleerd had, heb je toen in de tussentijd nog meer software of wellicht een andere virusscanner ofzo geinstalleerd?

Die programma's die op de achtergrond meedraaien hebben in het verleden wel eens voor conflicten gezorgd met GTA, ga dat dus ook even na..

Je kan natuurlijk ook eens een systeemherstel doen, van net na dat je VC voor het eerst geinstalleerd hebt. Je hebt het spel net een week, dus een paar dagen terug systeemherstel doen en klaar. Dan heb je ook gelijk weer een onaangetaste Main.scm.

En nog iets, hoe vol is de c schijf? Je moet hem niet helemaal vol proppen he, zorg ervoor dat je altijd voldoende mb's vrijlaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic:

Ik heb 2 GB ruimte over. Hoeveel houd ik over als ik VC installeer?

2 GB = 2000 MB.

Het installeren van VC is 915mb.

2000 - 915 = 1085Mb houd je over.

Het liefste nu weer ontopic ;) .

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...