Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Nieuwe sig, zie bijlage. Heb er best lang aan gewerkt Reageren
Thabit Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Mooie sig, hij ziet er heel goed uit, echt mijn stijl. 9/10. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die Sig ziet er erg netjes uit, je kan inderdaad wel zien dat er veel tijd in is gestoken! De achtergrond is wel mooi, niks op aan te merken. De twee renders zijn wel mooi, maar niet echt hoe ze met elkaar samen staan. Het lijkt wel een beetje of ze in elkaar zitten, en dat ziet er nou niet echt mooi uit. Verder zitten die scanlines er wel mooi bij, dat past goed. En de tekst is gewoon normaal, niks over te zeggen verder. Mooie Sig, ik geef er een 8- voor. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Mooi, alleen de scanlines vind ik íets te duidelijk, en de lettertype vind ik niet zo bijpassend. 8/10 Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die Sig ziet er erg netjes uit, je kan inderdaad wel zien dat er veel tijd in is gestoken!De achtergrond is wel mooi, niks op aan te merken. De twee renders zijn wel mooi, maar niet echt hoe ze met elkaar samen staan. Het lijkt wel een beetje of ze in elkaar zitten, en dat ziet er nou niet echt mooi uit. Verder zitten die scanlines er wel mooi bij, dat past goed. En de tekst is gewoon normaal, niks over te zeggen verder. Mooie Sig, ik geef er een 8- voor. Dat hoort zo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Lettertype: 8 Render: 8 Border: 8,25 Achtergrond: 8 Overig dingen: 8 Totaal: 8,05 Bewerkt: 3 februari 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.