Froodooo Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Ik vind hem niet zo heel mooi. De achtergrond is niet mooi, veel en veel te druk, met al die kleuren door elkaar, en het past ook niet echt goed bij de render vind ik. De render zelf is niets mis mee, die ziet er prima uit. De border is ook wel goed, misschien kan de Opacity een klein beetje lager, of je kunt ook delen een beetje weggummen. De tekst is niet echt heel duidelijk, die vind ik ook niet optimaal. Ik vind hem dus niet echt mooi, ik geef een 6.5 ervoor. Edit: Je nature Sig is stukken mooier! Bewerkt: 2 februari 2006 door Froodooo Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik ben niet zo goed in grunge, maar het is altijd leuk om te maken Reageren
Thabit Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hij is wel erg klein . Ik vind hem niet zo leuk, ik heb het niet zo op anime. Een 6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.