Jump to content

mr.Whoopee

gta-krc-lover

Recommended Posts

Drugs? Het waren toch gewoon ijsjes?

/me ook weer wat geleerd! :lol:

Nee hor het is echt drugs daarom krijg je ook de politie achter je aan.

Mmm, en die baas van het bedrijf haat kindedren, goede manier om kinderen verslaafd te laten raken!

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Je handelt meer met de mensen, illegeal ofzo!

Ja volgens mij heb je geen certifikaatvoor ijsjes te verkopen in de sstad ofzo! ;)

HE DAS HANDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door nick
Delen op andere websites

Hey voor deze missie heb ik een vrij handige tip, die misschien van pas kan komen.

Wil je lekker makkelijk en snel "ijsjes" verkopen, ga dan naar het havengebied en ga daar voor de sprayshop staan, vervolgens druk je op je toetertje en voila, na krap een kwartier of zo ben je klaar met je 50 deals! ;):D

Je krijgt daar sowieso geen gangs achter je aan, de politie komt er amper, en..als je de polite achter je aan krijgt, rij je gewoon de sprayshop in :puh:

Bovendien is er in dat gebied altijd vraag naar ijsjes, dus je kunt gewoon blijven staan, en wachten tot ie op 50 staat! Het beste is trouwens om je view van je car op grote afstand te zetten, zodat je een goed overzicht hebt en niet verrast wordt als je ineens door de polite uit je auto gerukt wordt <_<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...