Eli R Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik vind het belachelijk dat mensen voor elke stukje art wat ze gecreëerd hebben, een topic aanmaken. Zo worden er per dag soms wel 2 of 3 per persoon aangemaakt. Zou er niet een regel kunnen komen waardoor dit aannemelijk vermiderd, en iedereen zeg maar, zijn eigen topic heeft? Of sowieso 1 topic per dag per persoon, als je op die dag nog een stuk art maakt, dat je die daar ook gewoon in post? -Eli Reageren
Jowx Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik vind het belachelijk dat mensen voor elke stukje art wat ze gecreëerd hebben, een topic aanmaken. Zo worden er per dag soms wel 2 of 3 per persoon aangemaakt. Zou er niet een regel kunnen komen waardoor dit aannemelijk vermiderd, en iedereen zeg maar, zijn eigen topic heeft? Of sowieso 1 topic per dag per persoon, als je op die dag nog een stuk art maakt, dat je die daar ook gewoon in post?-Eli Er zijn al regels opgesteld: Regels-Maximaal 2 keer per dag iets laten raten! Het is niet persee nodig om ook echt die dag 2 keer iets te gaan posten. -Heb je een nieuwe topic aangemaakt en laat je bijvoorbeeld jou wallpaper showen, alleen je wilt eigenlijk nog een andere showen, post dan gewoon even in het zelfde topic en show je andere design. -Is je topic helemaal omlaag gedaald en je wilt iets showen maak dan gewoon een nieuw topic aan. Denk wel aan je post per dag om te laten raten. Zie ook: Hier. Reageren
Eli R Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Met die regels ben ik het wel eens, alleen er moet harder voor worden opgetreden. -Heb je een nieuwe topic aangemaakt en laat je bijvoorbeeld jou wallpaper showen, alleen je wilt eigenlijk nog een andere showen, post dan gewoon even in het zelfde topic en show je andere design. Word namenlijk nog al eens overtreden. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo'n groot probleem. Want als je alles in één topic plant, krijg je veel minder Views en dan wordt het ook niet gerate. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 nee dan word het een chaos zoals het nu is is het toch best. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Er is geen enkele reden om de huidige regels aan te passen ofwel aan te scherpen.. Waarom niet? Omdat iedereen zich er simpelweg aan houdt.. Ik heb de eerste twee pagina's van de showroom even goed bekeken, en er is niemand die de regels overtreden heeft. Allemaal één topic per dag, met een uitzondering van een paar met twee topics op één dag.. Dus waar maak je nou zo'n ophef over?! Bewerkt: 3 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Eli R Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, laat dit topic maar rusten. >>> Door .Levi.: Ik vind het goed als je topics maakt als je het ergens niet echt mee eens bent. Dat is handig voor mij en Slimm. Wij willen namelijk ook het beste.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.