Jump to content

NFSMW: Tunen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe moet je tunen op NFSMW?krijg je dan bepaald bericht of zo?? En weet ieman een site met Nederlandse Cheats?(niet dat ik ze ga gebruiken maar wil ff iets vergelijken).

Danke!

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

CHEATER!!!

Als je wil tuen moet je naar een tune-shop gaan. Dat zijn (volgens mij) die blauwe huisjes op de radar. Je kan hier minder tunen dan in de Underground series.

Veel raceplezier nog! :cya:

Geplaatst:

Ik wou nog even vragen, ik heb cheats gezien van een ford GT enz... maar krijg je die dan in Career Mode ?

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid; ik cheat niet zeker niet op me PSP. heel dat ding naar de klote!

Geplaatst:
Ik wou nog even vragen, ik heb cheats gezien van een ford GT enz... maar krijg je die dan in Career Mode ?
Nee, in ''my cars'' in het hoofdmenu. (je bedoelt zeker de cheat ''castrol'' ?
Voor de duidelijkheid; ik cheat niet zeker niet op me PSP. heel dat ding naar de klote!

dat ''CHEATER!!!'' was alleen voor de lol :puh:

(op de PSP kan je toch de politie zijn?)

Geplaatst:
Ja op de PSP kan je politie zijn ja maar op ps2 en zo toch ook?

nop op de PSP is een hele andere versie, hij heeft ook een andere naam tog ?(volgens mij NFS Most Wanted 5-10-0)

Geplaatst: (bewerkt)

Alleen op psp kan je ook politie zijn op ps2 niet.

NFS MW heet op psp zoiets van 5-0-1 (<dacht ik), omdat je met de politie kan rijden ja.

Maar robertsa, waarom open je steeds een nieuw topic over Most Wanted, terwijl er toch echt een groot NFS MW topic (Het grote) hier boven staat (gepinned zelfs!), waar je alles van MW kon typen zodat er niet teveel MW topics komen?

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

@ Nickonly;

Ik kwam er pas later 8er dat er een groot NFSMW forum was je hebt gelijk dus dit topic kan :slotje:

Doei!

Geplaatst:
@ Nickonly;

Ik kwam er pas later 8er dat er een groot NFSMW forum was je hebt gelijk dus dit topic kan :slotje:

Doei!

Omdat je het zo lief aan mij vraagt. :fy:

De volgende keer graag eerst kijken of er al een topic bestaat. ;)

Slot!! :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...