Scherpschutter Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn userbars? (het zijn de eersten die ik heb gemaakt ) Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Bordertje omheen doen ! een 1 px zwarte en een kleiner font, visitor is mooi bij userbars ! Reageren
RedNeck Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 wat mr. boss al zei border en ander lettertype probeer eens visitor dat past heel goed bij de userbars klik hier voor de site hier vind je veel lettertypes zoek naar visitor en dan vind je het wel Reageren
Thabit Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 De tekst is niet zo mooi, en je moet een border doen, dan lijken ze al veel mooier. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hoevaak word alles hier herhaalt ? Reageren
Eli R Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hoevaak word alles hier herhaalt ? Meestal 3 of 4 keer, iedereen wil posts erbij, alsof dat belangrijk is. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Als iemand het 1 keer zegt is dat toch duidelijk ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Als iemand het 1 keer zegt is dat toch duidelijk ? Ja, maar een hoop mensen willen graag een mening geven, en die is vaak hetzelfde snappie . En dat ze in de showroom vaak overeenkomende antwoorden en meningen geven is niet zo erg lijkt me.. Hoe meer meningen en tips, hoe beter het resultaat in een volgende creatie.. Ontopic: Ik vind ze wel mooi, ik vind die letters wel goed, dat is eens een keer wat anders dan al die kleine bijna onleesbare teksten die je vaak ziet op userbars. Tja, en ook ik ben van mening dat een border niet zou misstaan.... Reageren
Scherpschutter Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Over dat randje,als ik hem dan opsla als BMP gaat dat randje weg En ik kandat lettertype niet in de map plaatsen. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Wat ik hierboven bij toe wil voegen is dat je de opacity v.d. scanline's wat lager kan zetten. 30% of 40% is wel mooi. Maar dat heeft ook met je persoonlijke voorkeur te maken. PS: Maar is het niet de bedoeling dat je je userbars in het Show your Userbalkjes topic post? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Over dat randje,als ik hem dan opsla als BMP gaat dat randje weg En ik kandat lettertype niet in de map plaatsen. Heb je de administratie rechten ? En je moet hem opslaan als JPEG of PNG is ook wel een goede. EDIT: Je kan de scanlines ook op overlay of soft light zetten. Bewerkt: 3 februari 2006 door Mr.Boss Reageren
Koopa Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Zien er goed uit TB, alleen ik zou het plaatje wat meer zichtbaarder maken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.