tekke Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 hej hallo vraagje?! hoe kom je in san andreas aan die groene gedeeltes en de paarse ik weet da de groene jou gebied is en de paarse van andere gangs maar hoe kom ja aan die kleuren:) raar bericht maar niet gemakkelijk uitteleggen mijn excuses Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Kijk die gedeeltes zijn territoriums als je de missie Doberman hebt gehaald kan je territorium overnemen hoe je dat moet doen wordt in die missie uitgelegd.Succes met Sa en welkom op het forum. Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
GTA GUY Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Hallo als je begint in Los Santos moet je spelen tot aan de missie Pit bull. Dan wordt je hier alles over uitgelegd. Naderhand verdwijnen ze weer maar ze komen ook weer terug. als je de storyline volgt wordt ook dit je weer uitgelegd. edit : Gta-liefhebber was me voor Bewerkt: 2 februari 2006 door GTA GUY Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die groene/oranje en paarse gedeeltes komen pas na de missie Domberman in beeld. Die groene gebieden zijn er ook. De groene gebeiden zijn van jou gang. Als die paarse/oranje er zijn kun je die gebieden overnemen, dat doe je door 3 mensen Ballas of Vagos in hun gebied aan te vallen. De Ballas val je aan in de paarse gebieden en de Vagos in de Oranje gebieden. Als je al in Las Venturas bent, komen ze terug na een missie. Ik geloof Cut Throat Business. Dan moet je weer gebieden overnemen om dat de Grovestreet (groene kleur is jou gang) groter te maken. Reageren
tekke Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik ben nu aan missie just bussines hoeveel misies moet ik nog doen:)? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Precies nagetelt en het waren er 8, je kunt ze eventueel nog even natellen op: http://nl.wikigta.org/index.php/Los_Santos_Missies Veel succes!! Bewerkt: 2 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Hangt ervan af welke missies je al gedaan hebt maar als je kan ook hier kijken. Edit:Ruurd was me net voor. Bewerkt: 2 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Eerst de missie Doberman.... en dan kan je gewoon hood overnemen als er staat your hood is under attack dan moet je snel naar de plek en dan win je een plek succes.... Dago58x Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Rode gedeeltes zijn er niet. Groen: Grove Street/Orange Grove Families Paars: Ballas Geel: Los Santos Vagos Als je alle gebieden hebt overgenomen kun je nooit meer aangevallen worden en verdwijnen de andere gangs uit die gebieden. Ik raad je aan om te wachten met alles veroveren, want als je naar de Badlands gaat wordt alles weer afgepakt van de Ballas. Aan het einde kun je weer gebieden overnemen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 die groen paars geel weet ik maar de ballas zomaar de stad hebt overgenomen Wel raar... Dago58x Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 trouwens las je niet asan cheats doet raad ik aan om die gang auto's eerst ff in je garage te zetten.. ander kan je bijvoorbeeld die ene lowrider (kben de naam ff kwijt) van die Vagos gasten nooit meer krijgen.. zijn er trouwens ook nog gang terotoriems op de anderen eilanden? en zo ja: hoe krijg je die?? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 die groen paars geel weet ik maar de ballas zomaar de stad hebt overgenomenWel raar... Dago58x Dat heb je te danken aan... Spoiler, als je nog niet in de Badlands zit moet je niet kijken als je het spannend wil houden. Je goede vrienden Smoke en Ryder, die je verraden door samen te werken met de Ballas.[/font] Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Zijn er trouwens ook nog gang terotoriems op de anderen eilanden? en zo ja: hoe krijg je die?? Er zijn geen andere gang-gebieden op andere eilanden. Er zijn wel andere gangs buiten Los Santos, deze kun je wel aanvallen en zullen ook terug schieten. Maar helaas kun je geen Gang-war starten met andere gangs buiten Los Santos. Hier kun je de gangs bekijken, waar je ze vind. Hoe ze eruit zien, welke wapens ze bij zich hebben. Daaraan kun je mooi zien of je neit met ze moet vechten, of niet in hun buurt moet komen. Link naar Gangs: http://nl.wikigta.org/index.php/Gangs_%28San_Andreas%29 Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik denk na een bepaalde missie?? maar er is een cheat:ONLYHOMIESALLOWED dit cheat is dat je eigen gang de straat neemt en, en er is een cheat waar de hele gang de straat neemt en de mensen kan rekruteren dan kan je ze in je eigen gang maken veel succes.. Dago58x Reageren
Darth Maul Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 de paarse gebieden zijn van de ballas en de gele van de ls vagos hoe donkerder de kleur is hoe meer gangasters er lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.