~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hey komt er ook nog een MTA SA voor SA V2??? Want ik wil MTA ook spelen!!!!! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Hey komt er ook nog een MTA SA voor SA V2??? Want ik wil MTA ook spelen!!!!! Eumzzz moet je wachten maar je kan toch spelen? Zo niet kan je toch weer naar V1 zo niet? Als je niet kan wachten tja Warez dan nog (doe dat maar ergens anders) Bewerkt: 2 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Je moet gewoon even heel SA verwijderen en op nieuw installen, dan heb je als het goed is weer versie 1, dan kan je het gewoon spelen... Ik denk niet dat ze een MTA SA V2 gaan uitbrengen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Zie mijn topic in het MTA SA help forum. Die error krijg ik steeds, en ik heb hem gisteren pas opnieuw geinstalleerd en tot nu toe heb ik nog geen enkele mods geinstalleerd ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.