roeiertje Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik vraag me af welk merk van laptops het beste is. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Wij hebben Acer, het het bevalt goed.. Alleen ik gebruik hem niet echt alleen als we op vakantie gaan. EDIT: Hij koste ongeveer rond de 1200 euro.. Bewerkt: 2 februari 2006 door Typhoon Reageren
Velaro Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Nou,wij hebben een laptop van Medion,redelijk goeie laptop Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Packard Bell zijn ook mooie laptops en Dell ook trouwens. Reageren
Johan O. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 ik vraag me af welk merk van laptops het beste is. kijk, dat ligt er allemaal aan wat jij er mee wil doen, wil je gamen laat hem dan in mekaar zetten door pro's wil je gewoon internetten en onlinespelletjes spelen soms dan zou ik gewoon zo'n goedkope kopen (ook niet al te goedkoop want das rommen ) maar ik raad Dell sterk af Reageren
Darth Maul Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 wij hebben er een van toshiba en hij is heel goed veel ruimte en goed 3d. Reageren
Synchro Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Er zijn geen beste Laptop merken , alle laptops zijn bullshit. Njaah , Acer is toch goed .. Reageren
Froop Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik zit nu op een Asus. Bij Acer gaat de koeling snel kapot, dus die moet je niet nemen. Zorg bij een laptop altijd voor goede koeling, anders kun je hem weggooien. Dat is een erg duur geintje. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik vind Dell erg goed.... Maar ook HP vind ik persoonlijk een top-merk, maakt mooie laptops! Reageren
Yohan Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ik zit momenteel op een Fujitsu Siemens Amilo... Ik denk dat de kwaliteit van laptops bij de grote merken over het algemeen wel goed is hoor... Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 voor meer creatieve mensen Apple en voor zaken HP inventum Reageren
X-TX Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Als ik kies, kies ik voor Asus. Ik heb Voeding, Videokaart, Moederbord, Dvd-speler van Asus, dus ik kan met trots mijn Asus Powered sticker op mijn kast plakken. Maar doe ik niet, ik spaar stickers en zodra ik nieuwe kast heb plak ik het op. En dan Pentium 4 sticker er naast. Ik heb met laptop gewerkt in de zomervakantie van 2005. Was best leuk eigenlijk. Als ik het geld had zou ik wel een laptop kopen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dell is het meest verekte k*t merk van pc's en laptops. Dit zeg ik niet zomaar, dit komt omdat je niks kan uitbreiden aan dell, alles moet van dell zijn en als ie kapot zit je wekenlang zonder pc omdat hij niet naar een normale ict winkel kan. DELL IS NIET IN DE WINKELS TE KOOP! vindt je het gek geen enkele winkel wil die troep Acer, Asus en HP zijn zeer goeie merken. Packard Bell raad ik ook af want die heb ik nooit als gebruiks vriendelijk ervaren. Btw. Zelf heb ik een acer aspire 3002 wmli. Enigste nadeel is de video kaart maar dat wist ik toen ik hem kocht. Wou me laptop game vrij houden.. Reageren
X-TX Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Laptop is geen apparaat om op te gamen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.